۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۱۲۶۶۶

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی داستان نویسی در بروجن برگزار شد

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی داستان نویسی با حضور معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری،مسئولین محلی،داستان نویسان وجمعی از مردم علاقه مند در فرهنگسرای شهر بروجن برگزار شد.
آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی داستان نویسی در بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر بروجن در این جشنواره ضمن ارائه گزارشی کوتاه از روند برگزاری این رویداد فرهنگی وادبی و تشکر از هنرمندان استان،خواهان آسیب شناسی چرایی عدم شرکت هنرمندان شهرهای کوهرنگ و لردگان در این جشنواره شد.

معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری هم دراین جشنواره با اشاره به تاثیر قصه های قرآنی در تربیت انسان گفت:در قرآن بیش از ۲۶۰ قثه وجود دارد که پیام آنها ارائه شیوه تربیتی در قالب بیان قصه و داستان است.

اکبریان در ادامه، داستانی را با ارزش دانست که انسان را با خدا آشنا و جلوه هایی از جمال خداوندی را بازگو کند.

محمد رضا بنائیان مدرس انجمن های ادبی شهر بروجن هم در این جشنواره افزود:در استان چهارمحال وبختیاری استعداد های فراوانی وجود داردکه امید است با طی مراحل رشد خود در سطح کشور نیز قابل طرح باشند.

به گزارش کلار،در این مراسم فرهنگی و ادبی از تمبر یادبود این جشنواره رونمایی شد.

این جشنواره به همت انجمن نویسندگان هزار ویک شب وباهمکاری داره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان بروجن برگزار شد.

گفتنی است انجمن نویسندگان هزار ویک شب بروجن یکی از معدود انجمن های فرهنگی و ادبی فعال استان چهارمحال وبختیاری در زمینه قصه و داستان است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۲۲

20 Jan 2020