۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۱۲۵۸۶
خبری که تایید شد:

دستگیری باند سارقان طلافروشی در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری باند سارقان طلافروشی در شهرکرد طی دو مرحله عملیات در این استان خبر داد.
دستگیری باند سارقان طلافروشی در شهرکرد
سرهنگˈنورعلی یاریˈ شامگاه چهارشنبه گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در سوم بهمن ماه سال جاری در شهرکرد و با توجه به بازتاب آن در استان و ایجاد جو روانی نامطلوب، پلیس با تشکیل اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز کرد.

به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال وبختیاری، وی گفت: با بررسی تمامی جوانب سرقت در صحنه جرم، اخذ تصاویر ثبت شده، انجام تحقیق میدانی و اقدامات شبانه روزی ماموران، سارق و طراح اصلی سرقت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ یاری اضافه کرد:با شناسایی مظنون اصلی این پرونده، رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان با ردیابی های پلیسی عضو دیگر باند را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:متهمان این پرونده در ابتدا ارتکاب هرگونه جرم را انکار کردند ولی پس از روبرو شدن با دلایل و مدارک موجود به سرقت طلافروشی اعتراف کردند.

سرهنگ یاری در پایان سخنان خود گفت: گفت در بازرسی از منزل متهمان این پرونده، هشت کیلوگرم شمش طلا به همراه ۷۷ قطعه سکه الیزابت و ۱۳ سرویس گوشواره کشف و ضبط شد و سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عصر پنجشنبه سوم بهمن ماه جاری شایعاتی پیرامون سرقت یک طلا فروشی به سرعت در شهرکرد پخش شد، که این شایعه در تماس ایرنا با مسوولان انتظامی و امنیتی شهرستان شهرکرد تکذیب شده بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهران
لطفا افرادرامعرفی وچگونگی سرقت راتوضیح دهید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۶:۳۷

19 Jan 2020