۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۱۲۵۰۱
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد:

راهپیمایی 22 بهمن صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت ایران است

راهپيمائي ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداري از ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام به عنوان اصلي ترين پشتوانه و سرمايه کشور است.
راهپیمایی 22 بهمن صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، مهران مرادی اظهار کرد:  شرکت مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن را صحنه نمايش بيداري و هوشياري ملت ایران و اتحاد و همدلي آنان و توجه به سرنوشت کشور دانست.

مرادی افزود: این حضور حماسی بيزاري از دشمنان نظام اسلامي را نشان می دهد که از يکسو موجب دلگرمي و نويدي براي دوستان انقلاب است و از سوي ديگر توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي را خنثي خواهد نمود .

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت شرایط فعلی حضور حماسی مردم مشت محکمی است بر دهان دشمنان و یاوه گویان خصوصاً سخنان اخیر معاون وزیر امور خارجه امریکا.

مرادی بیان داشت: ملت ایران در جهت استحکام و تثبیت حضور فعالانه در عرصه جنگ نرم و به پاس نگهبانی و پاسداری از خون پاک شهیدان فردا با حضور خود حماسه ای دیگر را خلق می کنند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی همانگونه که در طی این ۳۵ سال با تمام وجود در برابر استکبار و استبداد ایستادند و با حضور پرشور خود در عرصه های مختلف از ارزش ها و آرمان های انقلاب حراست کردند فردا نیز در این آزمون بزرگ سربلند خواهند بود.

مرادی از حضور یکپارچه و پرشور بسیجیان همراه با اقشار مختلف مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۵۹

27 Dec 2019