۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۲۴۱۳
ئیس بسیج دانش آموزی استان خبر داد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی طرح آیه‌های تمدن سال تحصیلی 94-93

ثبت نام آزمون ورودی طرح آیه های تمدن سال تحصیلی 94-93 از تاریخ 15بهمن ماه آغاز شده و تا 15 اسفند ماه امسال ادامه دارد.
آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی طرح آیه‌های تمدن سال تحصیلی 94-93
به گزارش جهانبین نیوز محمدعلی رادی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در گفتگو با زنگ خبر، گفت: مهلت ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی و تکمیل ظرفیت آیه های تمدن سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند می باشد و ثبت نام به صورت حضوری از طریق واحدهای بسیج دانش آموزی ، مدیر یا معاونین مدرسه محل تحصیل و کلیه حوزه های بسیج دانش آموزی در سراسراستان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه طرح آیه های تمدن جهت ارتقاء بنیه تحصیلی دانش آموزان ، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای ورود به دانشگاه ها است ، گفت : دانش آموزانی می توانند در این طرح شرکت نمایند که در سال جاری در پایه ی ششم ابتدایی مشغول به تحصیل بوده و معدل نیمسال اول آنها حداقل ۱۹.۵ یا خیلی خوب باشد.

محمدعلی مرادی همچنین عنوان کرد : دانش آموزان پایه های هفتم تا اول دبیرستان با معدل ۱۹ و دانش آموزان سال دوم و سوم دبیرستان با معدل ۱۸ می توانند جهت ورود به سطح الف آیه های تمدن در آزمون شرکت کنند.

وی در ادامه افزود :دانش آموزان پایه ششم نیز می توانند درآزمون شرکت کرده و در صورت کسب رتبه از پایه هفتم از امکانات طرح استفاده کنند .

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در ادامه گفت : دانش آموزانی که درآزمون ورودی ثبت نام کرده و رتبه برتر کسب نمایند در سطح الف طرح پذیرش شده و به مدت شش سال بورسیه می شوند و از خدمات آموزشی رایگان از جمله مشاوره های گروهی و انفرادی ، کتب و نرم افزارهای کمک آموزشی ، آزمون های منظم و دوره ای پیشرفت تحصیلی ، کلاس های آموزشی و رفع اشکال ، اردوهای آمادگی نوروزی و ... بهره مند می‎شوند.

مرادی ادامه داد : دانش آموزانی که رتبه و تراز لازم را کسب نکنند در صورت تمایل می توانند با پرداخت بخشی از هزینه ها در سطح ب طرح شرکت کرده و از خدمات آموزشی سطح الف که با تخفیف ویژه ارائه می گردد بهره مند شوند.

وی همچنین در ادامه افزود:آزمون مبنا آیه های تمدن برای پایه ششم ابتدایی و تکمیل ظرفیت برای پایه های هفتم تا سوم دبیرستان درتاریخ ۴/۲/۹۳ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه طرح آیه های تمدن طی ۶ سال گذشته با اجرای برنامه های مکمل آموزشی، سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان داشته است عنوان کرد: تعداد زیادی از دانش آموزان عضو طرح وارد دانشگاه های صاحب نام شده و علاوه بر آن ۲۸ نفر از دانش آموزان عضو این طرح در کنکور سال ۹۲ رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کرده و وارد دانشگاه های مرجع شدند .

محمد علی مرادی در پایان گفت: دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به حوزه ها و واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس، مدیر ومعاونین مدرسه محل تحصیل و یا به پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی به آدرس www.beest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امین کریمی
من عضو شده ام نام مرا ننوشته اید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۹:۰۷

27 Dec 2019