۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۲۳۵۵

استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری گفت: استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه و مبارزه با ظلم از برکات انقلاب اسلامی در منطقه و سطح جهان است.
استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر احمدرضا بسیج در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح ملی، منطقه ای، جهانی و تاریخی تاکید کرد: اگر انقلاب ایران شکل نمی گرفت این دستاوردها وجود نداشت.

وی، انقلاب را شکل گیری یک نظام دینی در مقابل تفکر پست مدرن و سکولاریسم دانست و اظهار داشت: پیروزی انقلاب و ایجاد یک نظام ولایی و مردمسالار خط بطلانی بود بر افکار مدرنیزم و نظریه پایان تاریخ و پایان شرق غربی ها.

بسیج تصریح کرد: یکی از برکات و دستاوردهای منطقه ای انقلاب اسلامی خارج شدن شیعیان از مظلومیت و حاکمیت گفتمان شیعه در جهان است و این پیروزی نه تنها برای شیعیان بلکه برای جهان اسلام فایده مند بود.

استاد دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: انقلاب اسلامی باعث فروپاشی هیمنه دو ابرقدرت شرق و غرب در جهان شد و مفهوم استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه و ظلم ستیزی همزمان با پیروزی انقلاب شکل گرفت.

بسیج با اشاره به سه دوره تاریخی در جهان انقلاب اسلامی ایران را پیچ تاریخی در دوره سوم یعنی عصر جدید دانست و اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران فضای جدیدی را در کل جهان ایجاد کرد و آن از بین بردن امپراتوری شوروی و لیبرال دمکراسی است.

وی در ادامه سخنان خود رسانه را رکن چهارم کشورها بعد از قوای مقننه، مجریه و قضائیه دانست و تاکید کرد: در رسانه ها کسانی که دغدغه مسئولیت انسانی نداشته باشند در خدمت نظام سلطه اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان رسانه اصیل و انقلابی را رسانه ای دانست که به دنبال مسئولیت و رسالت انسانی و ولایی باشد و نه فقط صرف شغل و حرفه.

بسیج، نقش رسانه را در زمینه مسائل سیاسی و فرهنگی مثبت ارزیابی کرد و گفت: با تبیین زیر ساخت های فرهنگی و سیاسی بسیاری از مشکلات حل می شوند.

وی با انتقاد از تغییر زیر ساخت ها و نادیده گرفتن خدمات دولتها با تغییر دولت اظهار داشت: در نظام دینی کسانی که دچار خود شیفتگی و استکبار شوند زمین می خورند و در بین مردم جایگاهی ندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۴:۲۳

8 Jan 2020