۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۲۳۴۹

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بروجن برگزار شد

همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر یادواره 16 معلم شهید بخش مرکزی شهرستان بروجن صبح روز چهارشنبه در سالن فرهنگی شهدا سپاه ناحیه بروجن برگزار شد.
یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،رئیس حوزه علمیه برادران شهر بروجن در این آیین معنوی گفت:سربلندی و بالندگی ایران اسلامی در جهان مرهون فداکاری شهدا بویژه شهیدان فرهنگی است که در امتحان جبهه و جنگ با سربلندی نمره قبولی کسب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا مهدیه افزود:یادواره شهدا به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برپا می شود و جامعه ای که دارای روحیه ایثار و شهادت باشد، در برابر استکبار تسلیم نمی شود.

مهدیه بیان کرد: شهدا بهترین الگو برای حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی هستند که باید در تمامی زمینه ها مورد توجه قرار گیرند.

وی اضافه کرد:معلمان شهید با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام و تثبیت نظام تلاش کردند و چنین یادواره هایی عطر شهادت را در جامعه می پراکند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن هم در این مراسم گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن بشریت و بویژه ملت ایران دارند و همواره باید قدردان آنان باشیم.

احمد کریمی ادامه داد: امروز احیای یاد شهداء و فلسفه شهادت روشنی ‌بخش کوچه‌های تاریک و تنگناهای مسیر پرتلاطم انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.
انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۸:۴۸

27 Dec 2019