۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۲۳۳۹
نماینده مردم لردگان در مجلس:

جهت‌گیری‌های سیاسی سهم زیادی در به حاشیه راندن توانایی داخلی دارد

تفکر و جهت‌گیری‌های سیاسی احزاب و جریان‌های سیاسی سهم به سزایی در به کارگیری یا به حاشیه راندن توان و استعداد متخصصان داخلی دارد.
جهت‌گیری‌های سیاسی سهم زیادی در به حاشیه راندن توانایی داخلی دارد
مجید جلیل در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: شکل‌گیری نگاه ملی در خصوص توانایی‌ها و استعداد متخصصان و پاسخ به این پرسش که اگر نیروی محرکه دستگاه‌های اجرایی از نخبگان و متخصصان تامین شود جهشی چشمگیر در همه ابعاد کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: باید به سخنان و توصیه‌های مقام معظم رهبری باور کرد و به آنها اعتقاد داشت و تا مادامی که این دیدگاه‌ها در شمار باور‌ها، برنامه‌ها و پژوهش‌هایمان قرار نگیرد، روند معیوب فعلی ادامه می‌یابد.

جلیل با بیان این‌که مسئولان تا قبل از دولت یازدهم توجه چندانی به سخنان بزرگان نظام نمی‌کردند، اظهار کرد: جوان سرمایه‌ای ملی و فرابخشی است و گروه‌ها و احزاب سیاسی باید به این ظرفیت بالقوه با دیدی فراجناحی می‌نگرستند که متاسفانه این طور نبوده است چرا که اختلاف نظر جناح‌های سیاسی گاهی رنگ و بوی دعوا و منازعه بین جناحی را سبب شد و این رویه مانع از توجه احزاب و گروه‌ها به استعداد‌ها و توانایی‌های داخلی شد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت یادآور شد: توجیه مسئولان اجرایی همواره این بوده است که مدیرانی به عنوان همکار به دولت دعوت می‌شوند که همفکر و معتقد به اهداف کلان کشور هستند.

پایان پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۷:۴۸

28 Dec 2019