۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۱۲۲۹۶

تلاش برای حفظ انقلاب به اندازه بدست آوردن آن اهمیت دارد

کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی در بروجن در جمع دانش آموزان بروجنی : تلاش برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب عظیم کم اهمیت تر از تلاش برای بدست آوردن آن نیست .
تلاش برای حفظ انقلاب به اندازه بدست آوردن آن اهمیت دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر جشن انقلاب در مدارس استان همچنان ادامه دارد.دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول تربیت بروجن پیروزی انقلاب را با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان جشن گرفتند .

حجت الاسلام و المسلمین دهقان در جمع دانش آموزان این دبیرستان گفت: باید آرمان ‌های انقلاب را که در قالب رشادت‌های جوانمردان ایران اسلامی به بار نشست و از خودگذشتگی شهدا را که با خون خود نهایت تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشتند ، در ایام دهه فجر به نسل نوجوان و جوان امروز که آن رشادت‌ها، ایثارگری و از خود گذشتگی را ندیدند بیان کنیم .

وی همچنین به دانش آموزان توصیه کرد که خود را ملزم به شناخت آرمان ها و اهداف انقلاب کنند و این ایام را دست مایه ای برای مطالعات بیشتر درباره ی تاریخ پرشکوه انقلاب قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دهقان رعایت حجاب را از مهم ترین وظایف زنان جوامع اسلامی دانست و افزود: همه ما در قبال کسانی که برای کسب چنین امنیت و آرامشی در مراحل مختلف تاریخی چه در دوره انقلاب و چه در مراحل جنگ تلاش کرده اند و از آرزوها و خواسته های خویش گذشتند، مدیون هستیم و باید برای ادای این دین بکوشیم .

وی در پایان گفت :تلاش برای حفظ این دستاورد عظیم کم اهمیت تر از تلاش برای حاصل شدن آن نیست.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۶:۱۷

26 Jan 2020