۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۱۲۲۸۶
فرمانده گردان ۳۰۲بیت المقدس شهرکرد:

انقلاب اسلامی جبهه ی جدیدی در مقابل استکبار جهانی است

با پیروی ازمنویات رهبر انقلاب اسلامی ایران وحدت و انسجام را حفظ کرده و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نماییم و اتحاد، انسجام و همدلی خود را به رخ دشمن بکشانیم و او را مأیوس و نا امید گردانیم.
انقلاب اسلامی جبهه ی جدیدی در مقابل استکبار جهانی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر ابوالقاسم نادعلی فرمانده گردان ۳۰۲بیت المقدس شهرکرد، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ، استقلال کشور و زنده کردن روحیه اسلامی و دینی مردم و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران است که بعد از قرن های زیادی از تشکیل حکومت امام علی(ع) گذشته بود و اسلام ناب از یادها رفته بود اشاره کرد و گفت: به قول یکی از علمای اهل سنت " امام خمینی (ره) اسلام را بعد از سالهای سال زنده کرد."

وی، شرکت در راهپیمایی ها، گردهمایی ها، حضور در گروه های حزب اللهی در مساجد، تشکیل کتابخانه ها و فعالیت های فرهنگی و... را از جمله ی فعالیت های زمان انقلاب بیان کرد.

نادعلی، انقلاب اسلامی را جبهه جدیدی در مقابل استکبار جهانی دانست و افزود: ازموهبات انقلاب اسلامی می توان به معرفی آمریکای جنایتکار به عنوان شیطان بزرگ و مرز بندی جدید اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام امریکایی اشاره کرد.

 فرمانده گردان ۳۰۲بیت المقدس شهرکرد اظهار داشت: انقلاب ایران نقش بسیار مهمی در بیداری اسلامی منطقه و بخصوص کشورهای عربی داشت و این کشورها با الهام گرفتن ازاین انقلاب دولتهای خود را به چالش کشیدند و ثابت کردند نمی خواهند زیر پرچم کفر و طاغوت زندگی کنند.

نادعلی گفت: به قول و فرمایش حضرت امام خمینی(ره) نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد و حفظ جمهوری اسلامی ایران از واجبات است، که بایستی با پیروی ازمنویات رهبر انقلاب اسلامی ایران وحدت و انسجام را حفظ کرده و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نماییم و اتحاد،انسجام و همدلی خود را به رخ دشمن بکشانیم و او را مأیوس و ناامید گردانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۴:۵۰

30 Dec 2019