۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۲۲۶۹
امام جمعه فارسان:

پیروی مسولین و مردم از رهبری تداوم خط سبز انقلاب اسلامی است

امام جمعه فارسان پیروی از امام را از رموز پیروزی انقلاب دانست و گفت : رهبری امروز هم نمود بارز نقطه مرکزیت انقلاب است که می بایست همه مسئولین و مردم با پایبندی و رهروی از آن کشور را در مسیر رشد وتعالی هدایت می کنند .ا
پیروی مسولین و مردم از رهبری تداوم خط سبز انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر،جمعی از فرهنگیان و مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان با امام جمعه این شهر دیدار کردند .
امام جمعه شهرستان فارسان در رابطه با دستاورد های انقلاب اسلامی ایران در ۳۵ سال اعم از علمی- پژوهشی، سیاسی و اقتصادی گفت : انقلاب اسلامی ایران یک نعمت و موهبت الهی است که بواسطه امام خمینی(ره) نصیب ملت ایران شد .
وی ادامه داد :هدف الهی امام و حرکت برای خدا از ویژگی های بارز بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که فطرت خداجویی مردم را بیدار کرد و آنان را در مسیر رسیدن به هدف یکپارچه کرد .
امام جمعه شهرستان فارسان ادامه داد: فجر انقلاب همان فجر صادق است که کشور های جهان را بیدار و هوشیار کرده است.

وی همچنین با اشاره به تحولات ملت های دیگر در سالهای اخیر اظهار داشت : فجر انقلاب همان فجر صادق است که کشور های جهان را بیدار و هوشیار کرده است و می توان گفت روحیه خودباوری را در میان مسلمانان تقویت کرده و آنان را به سمت اعتماد به نفس و تلاش برای استقلال و ظلم ستیزی هدایت می کند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۵:۱۸

23 Jan 2020