۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۲۲۵۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

طرح توزیع سبدکالا با حفظ کرامت انسانی اجرا نشد/ ضرورت مراقبت دولتمردان در اجرای طرح‌

خدمت به مردم باید با رعایت و حفظ شان و کرامت انسانی افراد انجام گیرد تا در این رابطه بی‎حرمتی به ساحت انسان‌ها نشود.
طرح توزیع سبدکالا با حفظ کرامت انسانی اجرا نشد/ ضرورت مراقبت دولتمردان در اجرای طرح‌
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: کمک به بهبود وضعیت معیشتی مردم امری پسندیده و نیکویی است و جایگاه ارزشمندی در جامعه اسلامی دارد.

وی افزود: این در حالی است که باید این کمک‌ و امدادرسانی با رعایت حفظ شان و کرامت انسانی افراد انجام گیرد و در این رابطه بی‎حرمتی به ساحت انسان‌ها نشود.

نکونام بر ضرورت حفظ عزت، کرامت و شخصیت ملت ایران تاکید کرد و گفت: کارگزاران و مسئولان باید نسبت به شان و جایگاه ارزشمند مردم ایران به خوبی واقف باشند و هر اقدام و عملی که انجام می‎دهند با این شان و شخصیت تناسب داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اجرای طرح سبد کالایی، تصریح کرد: این طرح در حالی که در راستای امدادرسانی به افراد تدوین شده اما در اجرا آن به حفظ کرامت انسان یتوجه نشده است و مسئولان باید در این رابطه مراقبت بیشتری داشته باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اجرای طرح سبد کالایی با ادعای خالی بودن خزانه کشور از سوی دولتمردان موضوع مهمی است که قضاوت در مورد آن را باید بر عهده خود مسئولان قرار داد.

وی با بیان اینکه هر یک از دولت‌ها دارای نقاط مثبت و منفی هستند، افزود: نقد دولت‌های گذشته از سوی دولت جدید موضوعی است که همواره وجود داشته اما شایسته این است که دولت‌ها به جای تخریب دولت‌های قبل از خود به فکر رشد و آبادانی کشور باشند و از این حاشیه‌ها دوری کنند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۴۴

29 Dec 2019