۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۱۲۲۴۷

انقلاب اسلامی تولدی دیگری برای اسلام بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد، انقلاب اسلامی ایران را مهمترین و مردمی ترین پدیده در میان اتفاقات چندین قرن اخیر دانست.
انقلاب اسلامی تولدی دیگری برای اسلام بود

حجت الاسلام ابراهیم صیدالی در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: قیام امام خمینی(ره) موجب حفظ اقتدار، استقلال وعزت ملت ایران و خاری و سرافکندگی طاغوت را به همراه داشت.

صیدالی با اشاره به این سخن رهبر انقلاب اسلامی که می فرمایند"در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت"اظهار کرد: مردم ایران با انقلاب خود نه تنها کشور را بلکه اسلام را از فراموشی نجات دادن و پیوند دوباره ای با قرآن و اهل بیت(ع) بستند.

وی خاطر نشان کرد: دهه فجر را باید به صورت هر چه باشکوه تر برگزار کرد تا استکبارجهانی به چشم خود ببیند که ملت ایران هنوز پیوند خود را با آرمان های امام خود قطع نکرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: وظایف جوانان امروز در قبال انقلاب اسلامی آشنایی هرچه بیشتر جوانان با اهداف و آرمان های قیام است.

صیدالی خاطرنشان کرد: جوانان ما پیروی از ولایت فقیه را باید محور حرکات سیاسی و فرهنگی خود قرار دهند. آسیب ها  و خطرهای را که انقلاب را تحدید می کند را به خوبی بشناسد و سپس با راهکارهای منطقی و مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابل توطئه های و آفات دشمن بایستند.

انتهای پیام/پ/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۴۵

29 Dec 2019