۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۱۲۲۳۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

وحدت کلمه از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است

وحدت کلمه و انسجام ملت و از سوی دیگر کلمه وحدت یعنی رهبری و مدیرت امام خمینی در سایه این کلمه از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وحدت کلمه از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری در مجمع شورای قشر بسیج پیشکسوتان گفت: ایمان، اعتقاد و اعتماد امام خمینی(ره) به ملت و جوانان این مرزو بوم و هدف والای دینی ای که امام داشتند اصل‌هایی بودند که باعث یکدلی مردم و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ شد.

حجت‌الاسلام کریم سرافراز به رمز پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: وحدت کلمه و انسجام ملت و از سوی دیگر کلمه وحدت یعنی رهبری و مدیرت امام خمینی در سایه این کلمه از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به سخنان شهید گرانقدر شهید مطهری در بین انقلابیون پس از دیدار ایشان با امام در پاریس گفت: در وجود امام این شهید چهار ایمان را دیدند یک ایمان به قوم و ملتشان، ایمان به خدای خودش، ایمان به هدف الهی که داشتند و ایمان به راهی که طی می کردند.

وی گفت: در سایه این ایمان و اعتقاد امام بود که هنوز پس از گذشت ۳۵ سال از آن زمان ایران هرچه قدر جلوتر می رود در در سطح منطقه ای و جهان می درخشد و هم اکنون نیز رهبرعظیم انقلاب در همین مسیر گام برمی دارد و شاهد پیشرفت های کشورمان هستیم.

گفتنی است نشست کارگروه های تخصصی و مجمع شورای قشر بسیج پیشکسوتان چهارمحال وبختیاری با هدف سیاست گذاری و برنامه ریزی برای اجرای هرچه بهتر برنامه های این قشر از بسیج با حضور ۵۰ نفر از اعضای شورای شهرستانی و مرکز استان در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۱۴

26 Dec 2019