۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۲۲۳۸
فرمانده سپاه چهارمحال وبختیاری:

دشمن در برابر ملت ایران فرسوده شده است/ایران اسلامی الگوی همه نهضت‌های آزادیخواه جهان

همه حرکت های آزادی خواه در جهان برگرفته از انقلاب اسلامی و سرچشمه های این انقلاب، امام(ره) و شهدا است.
دشمن در برابر ملت ایران فرسوده شده است/ایران اسلامی الگوی همه نهضت‌های آزادیخواه جهان
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی در نشست کارگروه های تخصصی و مجمع شورای قشر بسیج پیشکسوتان چهارمحال وبختیاری با اشاره به گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران در عصری قرار دارد که انقلاب اسلامی به عنوان نیرویی اثر بخش برای جهانیان در مقابله با استعمار و استکبار شناخته شده است.

وی افزود: برخاستن این همه حرکت های آزادی خواه، ضد استعماری و ضد استکباری در سطح جهان همه برگرفته از سیاست های انقلاب اسلامی و سرچشمه های این انقلاب یعنی امام و شهدا است.

محمدسلیمانی تصریح کرد: بعد از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب عظیم با توجه به سیاست های صحیح حکیم فرزانه انقلاب امام خمینی (ره) تدوین شد و این نهضت برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری افزود: علی رقم فشار های شدید و مختلف دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران توانست از پیچ های مختلف و خطرناک عبور کند و در حال حاضر دنیا در نهایت تواضع در برابر ایران سرخم کرده است که این به برکت وجود، تلاش ها و جانفشانی های امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری بود و هست .

سردار محمدسلیمانی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در سال های ۴۳ تا ۹۳ گفت: تمام این پیروزی ها و موفقیت ها در سایه عنایات خداوند متعال و در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: زمانی ایران به تنهایی در مقابل دو دنیای شرق و غرب ایستاده بود و با نبود امکانات مناسب در برابرشان پیروز شد اما در حال حاضر ایران تنها نیست و تمام کشور های مسلمان و غیرمسلمان در برابر دنیای استکبار جهانی ایستاده است و دشمن در مقابل این حرکت های عظیم فرسوده شده است.

این فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: دشمن فرسوده، از برنامه هایی می ترسد که دولت‏های مختلف برای مقابله با آن برنامه ریزی کرده است چرا که دشمن فرسوده دیگر توانایی برنامه ریزی و درک زمان و مکان را برای مقابله با حوادث ندارد.

سردار محمد سلیمانی گفت: اما هم اکنون ایران به یمن وجود ولی فقیه در جامعه توانسته جایگاه ارزشی خود را بیابد و در بین تمام ملل شناخته شده است .

وی افزود: از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون دشمنان اسلام ادعاهای فراوانی چون ایجاد نظم نوین جهانی و برپایی دهکده جهانی داشته اند اما چه شد همه این ادعاها؟

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، به شکست دشمن در چهار اصل محوری خود اشاره کرد و گفت: دشمنان و کشور های غربی در چهار اصل برقراری و ایجاد دموکراسی، امنیت، آزادی و رفاه در سطح جهان و کشور های خود شکست خورده اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۰:۰۱

8 Feb 2020