۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۲۲۱۴

انقلاب اسلامی ايران آزادی و عدالت را به مردم جهان هديه داد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری:انقلاب اسلامی ايران علاوه بر هويت بخشی به مردم ايران، آزادی و عدالت را به همه جهانيان هديه داد.
انقلاب اسلامی ايران آزادی و عدالت را به مردم جهان هديه داد
حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار كرد: دلايل زيادی از نارضايتی مردم از حكومت پهلوی و ايجاد قيام وجود دارد كه مهم‌ترين آن‌ها ناديده گرفتن عزت و جايگاه ملت ايران بود.

وی افزود: مردمان ايران ملتی با اعتقادات خاص مذهبی و دارای تمدن و سابقه تاريخی طولانی‌اند كه توسط حكومت پهلوی از دو جنبه داخلی و خارجی تحقير شده بودند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری با مد نظر قرار دادن جنبه داخلی اين حقارت گفت: سيستم حكومت پهلوی بصورت ديكتاتوری و استبدادی بوده و حقوق شهروندان آن از جمله نخبگان، صاحب نظران، و مخصوصاً رهبران دينی كه مردم توجه فراوانی به آن‌ها داشتند، ناديده گرفته شده بود.

وی در ادامه با اشاره به بركات پيروزی انقلاب اسلامی ايران، تصریح کرد: اولين و مهم‌ترين بركت اين انقلاب از منظر سياسی، تأسيس نظام سياسی مستقل در ايران بر اساس رهبری دينی و اسلامی و با محوريت ولی فقيه و نائب امام زمان(عج) بود.

طباطبایی تصريح كرد: انقلاب اسلامی ايران علاوه بر هويت بخشی به مردم ايران، به قلب تپنده جهان اسلام تبديل و ندای ايمان و عدالت را سر داده و آزادی وعدالت وعزت را به همه جهانيان هديه داد.

وی با تحليل وقايع صورت گرفته بعد از وقوع انقلاب، تحولات جهانی را مد نظر قرار داد و تصريح كرد: در سطح بين‌المللی با توجه به اين كه ايرانيان توانسته‌اند استكبار و در رأس آن‌ها آمريكايی‌ها را از كشور اخراج كرده و ندای مبارزه با سلطه جهانی را سر دهند، لذا به‌عنوان يك كشور مستقل وارد فضايی نو شده و افق جديدی را به روی جهانيان گشودند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: قبل از وقوع انقلاب اسلامی ايران اكثر كشورها تحت سلطه دو ابرقدرت شوروی و آمريكا بودند و راهی ديگر نداشتند، اما با مشاهده پيروزی انقلاب، يك راه سوم و جديدی به روی آنان باز شد كه در همين راستا و با گسترش شعارهای انقلاب در سراسر دنيا در ابتدا قدرت روسيه سابق سقوط و اين مسير فروپاشی سرمايه داری، همچنان ادامه دارد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۴۵

29 Dec 2019