۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۱۲۱۴۷
امام جمعه فارسان:

در راستای زنده نگه داشتن دهه فجر تلاش کنیم

امام جمعه فارسان در خصوص گرامیداشت دهه فجرگفت: تلاش در راستای زنده نگه‌داشتن ایام‌‌الله دهه فجر کاری بسیار ارزشمند است که باید هر سال تداوم داشته باشد.
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده به سالروز شهادت اولین شهید انقلاب قربانعلی داودی در ۱۲بهمن سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: مردم ما در سال ۵۷ با دست خالی به رهبری عالم وآراسته ای چون امام خمینی (ره) در برابر یک رژیم دیکتاتور تا دندان مسلح که مورد حمایت تمامی قدرتهای بزرگ آن زمان بوده ایستاد.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر این انقلاب بعد از ۳۵ سال که از عمر آن می گذرد همان طراوت و شادابی روزهای ابتدائی را دارد و هیچگونه تغییری در انقلاب بوجود نیامده است بلکه در زمینه‌های مختلف از نظر کمی و کیفی نیز موفق بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی یکی از تاثیر گذاران بزرگ سیاستهای جهانی و منطقه ای شده که پی به عظمت شخصیت امام راحل(ره) و معجزه این انقلاب و نیز بارش رحمت و نصرت خداوند بر این انقلاب و مردم بیشترمیشویم.

حجت الاسلام جمالی زاده در ادامه با اشاره به نشست ژنو۲در سوئیس افزود: بعد از چند سال از حمایتهای مادی و تسلیحاتی و تروریستی ابر قدر تهای غربی در کشور های منطقه از تروریستهای آدمکش در سوریه امروز در حالی نشست ژنو ۲را برگزار کردند که نماینده دولت سوریه با اقتدار و عزت و از آن طرف آمریکا و کشورهای حامی تروریستها هیج نتیجه ای جز تلف کردن وقت و آبروریزی برای خودشان به همراه نداشت که کارشان به جای رسیده که حتی گروههای تروریستی دست پرورده آنها هم از دستورات آنان سر پیچی و به جان هم افتادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۶:۲۷

30 Dec 2019