۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۲۱۱۱

سومین جلسه ی هماهنگی دست اندر کاران برگزاری جشنواره تلخند برگزار شد

جلسه ی هماهنگی مسئولان و دست اندر کاران اولین جشنواره ی منطقه ای شعر طنز کیار با حضور معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری کیار برگزار شد.
سومین جلسه ی هماهنگی دست اندر کاران برگزاری جشنواره تلخند برگزار شد
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار سومین جلسه ی هماهنگی اولین جشنواره ی منطقه ای شعر طنز کیار با حضور معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاتری ،معاون فرماندار شهرستان کیار ،نمایندگان ادارات دخیل در این واقعه ی فرهنگی و جمعی از هنرمندان شهرستان کیار در محل فرمانداری شهرستان کیار برگزار شد .

در این جلسه ابتدا مدیران ،مسئولان و دست اندر کاران برگزاری جشنواره از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری جشنواره گزارش ارائه نمودند .

در ادامه بهمن اکبریان ضمن تشکر از دستگاه ها و ادارات کمک کننده به جشنواره خواستار تلاش بیش از پیش همه ی د ست اندر کاران برگزاری جشنواره شد تا برگزاری باشکوه این اتفاق مهم فرهنگی در شهرستان کیار باعث تداوم اینگونه برنامه در سطح این شهرستان شود .

 جشنواره منطقه ای شعر طنز کیار با عنوان تلخند پانزدهم اسفند ماه سال جاری به میزبانی شلمزار در موضوعات« لبخند ،آستانه ی تحمل ،تجمل گرایی،ایران پس از تحریم»برگزار می گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۱:۰۰

20 Jan 2020