۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۱۱۹۴۲
lسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری:

شناسایی 55 شهید مداح در چهارمحال و بختیاری

۵۵ شهید و ۲۰ جانباز و آزاده مداح در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.
شناسایی 55 شهید مداح در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر،حجت‌الله کیانی گفت: بسیج مداحان پنج سال است در کشور و چهار سال است در استان راه‌اندازی شده و حدود یک سال است که به طور مستقل در سراسر استان فعالیت دارد.

کیانی، جامعه هدف این سازمان را مداحان، مسئولان هیئات مذهبی و شعرای آیینی عنوان کرد که می توانند به عضویت این نهاد درآمده و به صورت عادی و فعال و کادر فعالیت کنند.

وی، تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مداحی، برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مختلف مقدماتی و پیشرفته، برگزاری کلاسها و جلسات معرفت افزایی و بصیرت دهی و فعالیت در فضای مجازی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن و برنامه ریزی در جهت رفع آسیب ها و معضلات فرهنگی را از اهم فعالیتهای بسیج مداحان برشمرد.

کیانی، مداحان را جزء اقشاری دانست که با اقبال و توجه مردم روبرو هستند و می توانند به عنوان یک مبلغ فرهنگی و دینی به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری افزود: مداحان در خنثی کردن تهدیدات دشمن و بالا بردن آستانه تحمل و بصیرت مردم در تهدیدات و فشارهای روانی و اقتصادی و فرهنگی دشمن نقش به سزایی دارند.

کیانی با اشاره به برگزاری اولین یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان در شهرکرد، گفت: حدود ۵۵ شهید و ۲۰ جانباز و آزاده مداح در استان شناسایی شده است.

وی از رونمایی کتاب دست روی دلم نذار خاطرات شهید وحید کاظمی‌نیا که در حادثه تروریستی کاظمین شهید شد در یادواره مداحان شهید و ایثارگر استان خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۳:۵۳

6 Jan 2020