۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۱۱۹۱۲

بیداری توحیدی و اسلامی در جهان و منطقه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است

دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی کشور گفت: بیداری توحیدی در عالم و بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه و بسیاری از انقلاب ها و جنبش های آزادی خواه از ثمرات انقلاب اسلامی و نشان دهنده میدان اقتدار ایران در جهان است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر محمدحسین استاد آقا در شهرکرد با اشاره به مضمون آیات ۳۰ سوره فصلت و ۱۳ احقاف ایمان به خدا و استقامت در این راه را الگوی ۳۵ ساله انقلاب دانست و اظهار کرد: تجربه های فراوانی که در این سالها به دست آمده الگویی برای حرکت پیش روست و هم توجه به نقاط ضعف برای مسیری که در پیش داریم.

استاد آقا با اشاره به وقایع اخیر کشور و مبحث چرایی مذاکره با امریکا تصریح کرد: مسئله مذاکره با امریکا به منظور حل مشکلات موضوعی بوده که همیشه طیفی از مسئولان به آن توجه خاصی داشتند اما حضرت امام خمینی(ره) هیچ گاه به این مسئله اعتقادی نداشت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: ۳۵ سال عطش برخی افراد برای مذاکره با امریکا و تصور اینکه با مذاکرات مشکلات کشور حل می شود تجربه ای است که اگر منجر به موفقیت شد پیروزی ای است برای کشور و در غیر این صورت بسیاری از مسائل در خصوص بهبود اوضاع بعد از مذاکرات روشن می شود.

استاد آقا با اشاره به قیودی که در خصوص مذاکرات وجود دارد اذعان کرد: ما تنها در مذاکرات هسته ای به دنبال توافق بودیم والا ایران از نظر بسیاری از زیر ساختها و پیشرفتهای اقتصادی، علمی و فناوری به قدرت منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است و هیچ گاه از تحریم ها و فشارهای دشمن هراسی ندارد.

وی گفت: در هر گونه مذاکره و توافق باید به اصول و اعتقادات جمهوری اسلامی و انقلاب، امام (ره) و شهدا و خصوصاً شهدا و دانشمندان هسته ای توجه شود.

دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش موثر و تعیین کننده ایران در منطقه تصریح کرد: امروز ایران در اوج اقتدار است و محبوبیت رهبری ایران و ارزشهای اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه نظیر لبنان، عراق و سوریه و فلسطین غیر قابل انکار است.

استاد آقا بیان داشت: درست است که متن توافقنامه ژنو غیرمنصفانه و دارای اشکالاتی است اما همین تلاش ۱+۵ به عنوان کشورهای قدرتمند جهان در مقابل ایران برای گفتگو و مذاکره نشان دهنده نقش موثر و مقتدر ایران در منطقه و جهان است.

وی تاکید کرد: بیداری توحیدی در عالم و بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه و بسیاری از انقلاب ها و جنبش های آزادی خواه از ثمرات انقلاب اسلامی و نشان دهنده میدان اقتدار ایران در جهان است.

استاد آقا با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن عزت و اقتدار ایران به وسیله هجمه ها و تبلیغات و ناتوی فرهنگی گفت: باید یک نهضت و حرکت فرهنگی موثر و حتی چهره به چهره در جهت ارتقاء معنویت و سبک زندگی دینی با همکاری آحاد مردم در جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۲۰

29 Dec 2019