:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> وحدت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می کند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۱۸۳۲

وحدت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می کند

با تدبير امام خمينی(ره) و شکل‌گیری هفته وحدت، بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شد.
وحدت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، فريده رجبی کارشناس مسائل مذهبی در جمع زنان بسیجی استان با بیان مسائلی درخصوص اعمال روز ۱۷ ربيع اﻻول و نيز وظايف منتظران و لزوم دوری از تفرقه و گرایش به سمت فرقه های نو ظهور اظهار کرد: منتظران امام زمان(عج) و کسانی که درمراسم اهل بيت(ع) قدم می گذارند وقتی از مراسم خارج می شوند ديگر نبايد بنای گناه، غيبت و ضايع کردن حق ديگران را بگذارند.

وی افزود: وظايف زنان مسلمان در عصر غيبت امام زمان(ﻋﺞ) تبعيت از فرموده های مقام معظم رهبری و فرزندآوری است تا نيرنگ دشمنان اسلام مبنی بر از بين بردن نسل مسلمانان و خصوصا شيعه را خاموش کنند.

رجبی هدف شکل گیری هفته وحدت در بین مسلمانان را این طور بیان کرد: براساس روايات در بين مسلمانان، شيعه و سنی در خصوص زمان وﻻدت پيامبراکرم(ص) اختلاف نظر وجود داشت که با تدبير امام خمينی(ره) مدت زمان فاصله اين اختلاف نظرها هفته وحدت ناميده شد تا با وحدت مسلمانان نقشه های دشمنان که ایجاد اختلاف است نقش بر آب شود.

وی تاکید کرد: فرقه های نو ظهور هدفشان ايجاد اختلاف بین مسلمانان است. تنها راه نجات حفظ وحدت بین شیعه و سنی است تا دشمنان خیال ضربه زدن به اسلام خصوصا شيعه را در سر نپرورانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۲:۲۸

6 Feb 2020