۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۱۸۲۷

نگرش ها نسبت به مدارس غیردولتی تغییر کند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تغییر نگرش روسای مناطق به مدارس غیردولتی این استان را خواستار شد.
نگرش ها نسبت به مدارس غیردولتی تغییر کند
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا کریمیان در نخستین گردهمایی روسای آموزش و پرورش مناطق استان اظهار کرد: توصیه‌های مدیریتی از جمله تکریم ارباب رجوع، تلاش و پیگیری مجدانه در امور مختلف آموزشی و پرورشی و مالی از روسای مناطق آموزش و پرورش استان از مهمترین اموری است که باید به آن توجه داشت

وی از روسای مناطق خواست تا با حمایت و نظارت مستمر بر مدارس غیردولتی، گسترش و توسعه این مدارس را هم از بعد کیفی و هم از بعد کمی مدنظر داشته باشند.

کریمیان همچنین خواستار تغییر نگرش روسای ادارات و زیرمجموعه آن‌ها در زمینه مدارس غیردولتی شد و افزود: مدارس غیردولتی رقیب مدارس دولتی نیستند بلکه همکار و کمک دهنده ما در زمینه آموزش و پرورش نسل آینده به شمار می آیند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرمای شدید استان در این روزها از روسا خواست تا تدبیرهای لازم را برای گرمایش مدارس استان انجام دهند.

 در ادامه این نشست مدیر امور مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان گفت: توجه به بخش غیردولتی در زمینه آموزش و پرورش رویکرد جدید و پرقوتی محسوب می‌شود.

مسلم شبانی به تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته شوراها پرداخت و افزود: مسائل تربیتی از جمله نماز و حجاب و عفاف بایستی در مدارس غیردولتی ما با حساسیت ویژه‌تری دنبال شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۰:۱۸

29 Dec 2019