:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اجرایی شدن طرح های بالای 80 درصد در شهرستان فارسان | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۱۱۷۷۶

اجرایی شدن طرح های بالای 80 درصد در شهرستان فارسان

استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص اعتبار به طرح های بالای 80 درصد پیشرفت خبرداد.
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، قاسم سلیمانی دشتکی در شورای اداری شهرستان فارسان گفت: اعتبارات به پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص می یابد.

وی تأکید کرد: با این اقدام تکمیل و بهره برداری از بسیاری پروژه ها صورت گرفته و زمینه بهره مندی مردم از امکانات فراهم می شود.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود حضور مستمر مدیران دستگاه های اجرایی در محل خدمت را ضروری برشمرد و افزود: اسکان مدیران در شهرستان محل خدمت ضرورت دارد.

وی همچین به ارتقای برخی روستاها در استان به شهر اشاره و تصریح کرد: امکانات و اعتباراتی برای شهرداری های تازه تأسیس در نظر گرفته و اختصاص داده می شود.

فرماندار فارسان نیز در این جلسه با اشاره به گازرسانی به تمامی نقاط شهرستان فارسان گفت: تنها در روستای سپیدانه، کوانک و امید آباد از توابع این شهرستان گازکشی انجام و انشعابات نصب شده اما تاکنون گاز در آن وصل نشده است.

فیروز احمدی خاطرنشان کرد: با توافقات به عمل آمده بین اداره کل راه و شهر سازی و شرکت گاز چهارمحال و بختیاری مقرر شده تا این مشکل در سریعترین زمان ممکن رفع شود.

وی افزود: با توجه به آمادگی واگذاری بسیاری از واحدهای مسکونی فارسان اکنون اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر این شهر رها شده و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

احمدی همچنین به کمبود فضاهای ورزشی و کمبود سرانه ورزشی در شهرستان فارسان اشاره و تأکید کرد: با بهره برداری از استخر فارسان با ۹۸ پیشرفت فیزیکی، سالن ورزشی باباحیدر با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه روستای کران، سرانه ورزشی در این شهرستان افزوده می شود.

فرماندار فارسان خدمت بی منت به مردم و تلاش برای سازندگی این شهرستان را ضروری برشمرد

فیروز احمدی در جمع مردم شهرستان فارسان گفت: خدمت بی منت به مردم و سازندگی بیشتر این شهرستان در اولویت کاری مسئولان اجرایی قرار دارد.

وی تأکید کرد: نبود واحد تولیدی و صنعتی، بیکاری و وضعیت اقتصادی نامناسب خانوارها از مشکلات مهم شهرستان فارسان محسوب می شود.

احمدی افزود: رها شدن عملیات اجرایی تنها قطب صنعتی شهرستان فارسان، ضربه شدیدی را به روند توسعه ای این شهرستان وارد کرده که تکمیل و بهره برداری سریعتر از آن ضروری است.

فرماندار فارسان وضعیت کشاورزی در این شهرستان را نامناسب و فقیر اعلام و تصریح کرد: با بهبود وضعیت زمین های کشاورزی، افزایش شبکه های آبیاری نوین و تسطیح زمین های کشاورزی، افزایش در بازدهی تولید و رونق اقتصادی منطقه را به دنبال دارد.

وی بیکاری را از مشکلات مهم دیگر مردم شهرستان فارسان دانست و گفت: اکنون وابستگی اقتصاد خانوارها به کشورهای حوزه خلیج فارس باعث بروز مشکلاتی در خانواده ها شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: توزیع متوازن و عادلانه منابع نقش مهمی در پیشرفت سریعتر و و رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان فارسان دارد.

امام جمعه شهرستان فارسان نیز گفت: نداشتن توجه به شهرستان فارسان در دوره های گذشته باعث بروز مشکلاتی در این شهرستان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده به وجود ظرفیت های فراوان در شهرستان فارسان به ویژه در بخش گردشگری اشاره و تأکید کرد: با توسعه زیرساخت های لازم در این راستا و فراهم کردن زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی، به راحتی می توان اقتصاد منطقه را رونق دارد.

وی افزود: نبود شهرک صنعتی، اختصاص نیافتن زمین برای احداث مصلای نماز جمعه، مطلوب نبودن امکانات بهداشتی و درمانی، توجه نداشتن به توسعه مناطق گردشگری، وضعیت نامناسب مدارس و ضعیف بودن برخی زیرساخت ها از جمله مهمترین مشکلات شهرستان فارسان به شمار می رود.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تحریم های اقتصادی منطقه ای و بین المللی علیه ایران اسلامی، فرصتی را فراهم کرده تا با همدلی، تعامل و پشتوار بتوان مشکلات کشور و چهارمحال و بختیاری را رفع کرد.

حمید رضا عزیزی منابع مالی یکی از راه های رسیدن به توسعه و پیشرفت اعلام و تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار نیاز به تقویت وحدت و اتحاد بین مردم با مسئولان اجرایی دارد.

وی کمک مردم به دولت را بهترین راه پیروزی دولتمردان در شرایط کنونی تحریم ها برشمرد و افزود: حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی همواره باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان و پیروزی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های گوناگون شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: توسعه و بازگشایی محور های ارتباطی صالی و شریانی، ارتقای وضعیت بهداشت و درمانی، افزایش سرانه ورزشی، حمایت از قهرمانان ورزشی و تکمیل برخی پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد از مهم ترین برنامه های اولویت دار در شهرستان فارسان محسوب می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تحریم ها را باعث وارد شدن لطمات شدید به کشور دانست

قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مردم شهرستان فارسان گفت: تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران، لطمات شدیدی را به کشور وارد کرد.

وی تأکید کرد: دولت یازدهم با تعامل و مذاکرات فنی توانست ضمن حفظ اقتدار ایران اسلامی در دنیا، فشار تحریم ها را کاسته و مشکلات ناشی از آن در ایران را کاهش دهد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود همدلی بین احزاب و جناح ها را ضروری برشمرد و افزود: تقویت این امر، استفاده و بهره گیری از نیروهای مستعد بومی، نیروسازی برای استفاده در مدیریت های ملی و جلوگیری از ضایع شدن حقوق منطقه در راستای توسعه سریعتر و پایدار را به دنبال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به وجود ظرفیت های فراوان در بخش گردشگری شهرستان فارسان اشاره و تصریح کرد: برای جذب گردشگران داخلی و خارجی و رونق اقتصادی منطقه، جاذبیت ها و پتانسیل های این شهرستان باید بیشتر معرفی و زیرساخت های لازم هم در این زمینه فراهم شوند.

وی با اشاره به اهمیت ملی و استانی راه های ارتباطی شهرستان فارسان گفت: به تازگی ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه طرح تونل واقع در مسیر ارتباطی شهرکرد – فارسان – خوزستان اختصاص یافت.

سلیمانی دشتکی تجمیع و مدیریت سرمایه های پراکنده در چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: استفاده از این منابع به ویژه در شهرستان ها نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم و تقویت زیرساخت ها را به دنبال دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۱۳

28 Dec 2019