۰
plusresetminus
فرماندارشهرستان بروجن گفت:بیش از 500 عنوان برنامه در سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بروجن برگزار می شود.
برگزاری بیش از500عنوان برنامه درسی وپنجمین فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بروجن
به گزارش جهانبین به نقل ارکلار،فتاح کرمی روز پنچشنبه در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بروجن افزود:در دهه فجر انقلاب اسلامی همه ویژگی هاو ابعاد انقلاب باید برای مردم و بویژه جوانان تبیین شود و در این راستا وظیفه مدیران در قالب کمیته های ستاد دهه فجر بسیار سنگین است.

وی با اشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی ایران برای بسیاری از کشورهای منطقه تصریح کرد: رهبری مدبرانه و حکیمانه مهمترین ویژگی انقلاب ما بود که عامل عدم توفیق کامل بسیاری از حرکت های انقلابی در منطقه توجه نکردن به همین عامل مهم است.

کرمی همچنین از برگزاری بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری جشن های عمومی با همکاری شهرداری ها و صداوسیمای مرکز استان و برگزاری ۲ یادواره شهدااز مهمترین برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بروجن است.

فرماندار شهرستان بروجن گفت:پخش ویژه برنامه ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود حضرت امام(ره) از بلندگوهای مساجد، ادارات و مدارس ، نواختن زنگ انقلاب،تجلیل از قهرمانان ورزشی و نشست های بصیرتی و گفتمان انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر در این شهرستان است.

کرمی خاطر نشان کرد:جشنواره شهر برفی همزمان با جشن های انقلاب در منطقه چغاخور برگزار می شود.
انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۷:۴۵

15 Jan 2020