۰
plusresetminus
معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم استان گفت: رسانه ها ابزار و سلاح تاثیر گذاری و برنده ای در دست دولتها و حکومت ها هستند.
ولایت مداری، تکلیف مداری، صداقت و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام مولفه های کار در رسانه است
به گزارش جهانبین به نقل  از بام ایران خبر عبدالمحمد سعیدی در روز بسیج رسانهˈ در جمع اعضای شورای سیاستگذاری سازمان بسیج رسانه و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه ها ابزار و سلاح هستند در دست دولتها، سلاح تبلیغاتی برنده ای که حتی در جنگهای نظامی هم برنده تر و تاثیرگذار تر از سلاح های نظامی اند.

سعیدی با اشاره به نقش رسانه در جنگ های اخیر در منطقه بیان داشت: در جنگ ایران و عراق ما از نظر رسانه ای ضعیف بودیم اما بسیاری از جنگهای روانی به وسیله رسانه بود.

وی تاکید کرد: امروز حضور گسترده رسانه های جمعی در افکار عمومی، اقتصاد، سیاست، فرهنگ جوامع مشهود و رسانه ها به جهت دهی در این خصوص می پردازند.

معاون اجرایی سپاه استان نقش رسانه ها را در انتقال افکار عمومی مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: امروز عصر رسانه و ارتباطات است و رسانه های کشور باید دارای بصیرت باشند به دنبال بصیرت افزایی و شفاف سازی باشند.

سعیدی تکلیف مداری، راستگویی و صداقت و اطلاع رسانه دقیق و به هنگام را از جمله وظایف رسانه ها دانست و گفت: بسیج رسانه با بهره گیری از مولفه تفکر ناب بسیجی باید با ولایت مداری و حفظ منافع نظام و انقلاب به وظیفه خود عمل کند.

وی یکی از عوامل ایجاد فتنه ها را بی بصیرتی رسانه ها دانست و گفت: رسانه ها باید مراقب باشند در فتنه ها دشمن را بشناسند و خود عامل فتنه نشوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۳:۵۹

4 Jan 2020