۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۱۶۱۱
اصحاب رسانه

سلیقه های سیاسی خللی در وحدت رسانه‌ها وارد نمی‌کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وقتی ملاک عمل و رویه رسانه‌ها معارف توحیدی و دینی باشد اختلافات سلیقه‌ای مانع وحدت آن‌ها نمی‌شود.
سلیقه های سیاسی خللی در وحدت رسانه‌ها وارد نمی‌کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مشکات برین بام ایران، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با اصحاب بسیح رسانه استان اظهار داشت: روز ۱۹ دی از روزهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی محسوب می شود و رسانه در تحقق این روز نقش به سزایی داشت چرا که این روز از رسانه آغاز شد.

وی افزود: به رسانه هم باید نگاه بسیار مثبت و ارزش گرا و هم نگاه منفی و مخرب تا حد سقوط یک جامعه داشت زیرا رسانه و مطبوعات همانطور که می‎توانند مثبت واقع شوند و رسالت الهی خود را ایفا کنند می توانند برای یک ملت ضایع کننده باشند.

حجت الاسلام نکونام بیان کرد: باید بدانیم که رسانه آفریننده همه ارزشهای توحیدی می تواند باشد و به همان اندازه می تواند گسترش دهنده ارزشهای طاغوتی آن هم تا مرز نهادینه شدن باشد.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: ارزشهای توحیدی ریشه در وجود انسان دارد ولی ارزشهای طاغوتی وارداتی است و اگر بخواهد نهادینه شود یکسری راهکارها و ویژگی های خاصی را لازم دارد بنابراین اگر رسانه درست عمل کند خیلی راحت تر می تواند ارزشهای توحیدی را نهادینه کند.

نکونام بیان کرد: نقش متولیان رسانه در جهت‌گیری ها بسیار مهم است اگر رسانه از سوی افراد متعهد و متدین اداره شود مطمئنا آن رسانه در مسیر حق قلم می‎زند و می‎تواند رسالت واقعی خود را به بهترین حالت انجام دهد و در غیر این صورت خیلی طبیعی است که ضایعاتی را از رسانه ها خواهیم دید.

وی با اشاره نقش برخی از رسانه‌ها در فتنه ۸۸، یادآور شد: جاهای که آسیب دیدیم جایی بود که آدم های نا سالم بر رسانه مدیریت کردند و رسانه مخرب شد و فکر و ذهن جامعه را بیمار کرد مانند جریان فتنه سال۸۸ آنچه که در سایت ها و پیامک ها جابه جا می شد باعث ایجاد ضایعاتی برای نظام شد.
وی ادامه داد: در جریان این فتنه بود که تصمیم گرفته شد بسیج رسانه شکل بگیرد.

نکونام خاطرنشان شد: وقتی هدف مشترک باشد و نگاه معارف توحیدی و دینی باشد اختلاف سلیقه در رسانه ها مانع وحدت نمی شود و با نگاه واحد شاخص ها تغییر پذیر نخواهد بود زیرا اصل نظام همان اعتقاد به قانون اساسی، ولایت فقیه، احکام و مبانی و ارزش‌های دینی و اصالت نظام است.

نکونام در پایان تاکید کرد: بسیج رسانه زمانی موفق است که با همین شاخص ها حرکت کند،قلم بزند،موضع گیری کند،تریبون به راه بیاندازد و فتنه ها را علیه نظام خنثی کند.
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۶:۴۹

9 Mar 2020