۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۱۶۰۶

ولایت پذیری مولفه مهمی بود که باعث پیروزی در دفاع مقدس شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری: عظمت دفاع مقدس به آینده سازی آن است و دفاع مقدس ما ظرفیت تمدن سازی را با استفاده از علوم محتوایی و نرم افزاری دارد.
به گزارش جهانبین، عباس عباسی در دیدار مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان با نماینده ولی فقیه در استان در بزرگداشت سالروز عملیات کربلای ۵ گفت: عملیات کربلای ۵ یکی از پیچیده ترین، محوری ترین و استراتژی ترین عملیات دوران دفاع مقدس بود، این عملیات از لحاظ موقعیت استراتژیکی ، زمانی و مکانی و امکانات قابل بررسی است.

عباسی افزود: زمین و موقعیت انتخاب شده که محور مواصلاتی و نقطه مشترک دو بندر خرمشهر و بصره واقع بود از اهمیت زیادی برخوردار بود.

وی بیان داشت: شروع جنگ تحمیلی از شلمچه بود و دفاع ما هم از شلمچه شکل گرفت و ما از طریق شلمچه خرمشهر را آزاد کردیم.

عباسی عملیات کربلای ۵ را گامی موثر در پیروزی ایران در دفاع مقدس و تصویب قطعنامه ۵۹۸ دانست و اظهار داشت: این عملیات دستاوردهای عظیمی را به دنبال داشت.

وی گفت: این عملیات شکست عظیمی با ۳۰ هزار کشته و بیش از ۲ هزار اسیر برای عراق بود.

عباسی عامل اصلی موفقیت رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس را ولایت مداری و پایبندی به اعتقادات دینی دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان اذعان کرد: جنگ یک گنجینه است که امکاناتی را برای ما فراهم کرد و با شاخص قراردادن این امکانات به یک سرمایه و قدرت در زندگی می رسیم.

عباسی تاکید کرد: عظمت دفاع مقدس به آینده سازی آن است و دفاع مقدس ما ظرفیت تمدن سازی را دارد و باید با استفاده از علوم محتوایی و نرم افزاری به بسط و ترویج آن بپردازیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۷:۰۲

17 Jan 2020