۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۱۱۵۹۸
در گفت‌و‌گوی اختصاصی با سعید زمانیان مطرح شد

اظهارات رئیس‌جمهور در رابطه با آزادی بیان و نقد باید در عمل مورد توجه دولت باشد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد با رسانه‌ها در چارچوب قانون تاکید کرد و گفت: نحو برخورد با رسانه‌ها باید مبتنی بر آزادی اندیشی و حفظ مصالح نظام باشد.
اظهارات رئیس‌جمهور در رابطه با آزادی بیان و نقد باید در عمل مورد توجه دولت باشد
سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره تذکر ۶۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در خطاب به رئیس جمهور درخصوص برخورد نامناسب با رسانه‌های منتقد علی‌رغم شعارهای ریاست جمهور و تأکید بر آزادی بیان و استقبال از انتقاد، گفت: اظهارات رئیس‌جمهور در رابطه با آزادی بیان و نقد باید در عمل مورد توجه دولت باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها زبان گویای جامعه به شمار می‎روند، گفت: این در حالی است که خط قرمز ها باید از سوی رسانه‌ها و مطبوعات به نحو جدی رعایت شود.

زمانیان تصریح کرد: رسانه‌ها در عین حال که باید حقایق و واقعیت‌های جامعه را منعکس کنند اما باید به منافع ملی و امنیتی هم توجه داشته باشند و در این راستا قلم بزنند.

نماینده مردم شهرکرد بر ضرورت برخورد با رسانه‌ها در چارچوب قانون تاکید کرد و افزود: برخورد با رسانه‌ها نباید بر اساس مسائل جزیی و یا زودگذر باشد بلکه باید منطبق با قانون باشد و اگر اشکالاتی در این رابطه وجود دارد باید به شکل قانونی برطرف شود.

زمانیان، برخورد مناسب با رسانه‌ها را از امور بسیار مهمی دانست و خاطرنشان کرد: باید از برخوردهای حزبی، جناحی، گروهی و خطی با رسانه‌ها پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه نحو برخورد با رسانه‌ها باید مبتنی بر آزادی اندیشی باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها و مطبوعات هم باید تلاش کنند تا ضمن رعایت خطوط قرمز نظام و مسائل موجود، رسالت خود را به نحو درست و شایسته‌ای انجام دهند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۲:۴۷

29 Dec 2019