۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۱۵۸۱
کارشناس عملیات روانی تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع):

کارگاه عملیات روانی در سپاه استان برگزار شد

معاون فرهنگی اجتماعی یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع9) از برگزاری کارگاه عملیات روانی ویژه فرماندهان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد.
کارگاه عملیات روانی در سپاه استان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمدعلی توکلی اظهار کرد: کارگاه عملیات روانی با هدف آموزش و ارتقای سطح دانش فرماندهان و مسئولین تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) در رویارویی با عملیات روانی دشمنان برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در حسینه امام خمینی(ره) یگان رزم سپاه استان برگزار و یاد و خاطره شهدای این عملیات گرامی داشته شد.

گفتنی است: علی نوروزی از کارشناسان عملیات روانی در این کارگاه آموزشی با تبیین تعاریف، اهداف و روش‏‌های عملیات روانی، همچنین نمایش کلیپ و نماهنگ‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و اسلایدهای آموزشی به تشریح اهمیت عملیات روانی پرداخت.

وی، در تعریف عملیات روانی گفت: عملیات روانی، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و سایر امکانات به منظور تأثیرگذاری بر افکار، احساسات، تمایلات و رفتار گروه‏های دوست، دشمن و بیطرف، برای دستیابی به اهداف ملی است.

کارشناس عملیات روانی تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) با تشریح عملیات روانی از دوجنبه ماهیت و کاربرد، اهداف و مقاصد مورد نظر در عملیات روانی را؛ اهداف سیاسی، نظامی و سیاسی- نظامی با انگیزه اعمال فشار بر تصمیمات دفاعی کشور مورد نظر عنوان کرد.

وی، اظهار داشت: برانگیختن افکار عمومی با فشارهای سیاسی، تاثیرگذاری بر روند تعیین تاکتیک‌‏ها و استراتژی‏‌های دشمن، پشتیبانی از تحریم‌‏های اقتصادی و برانگیختن اختلاف بین مقامات نظامی و سیاسی، بخشی از مقاصد مورد نظر عملیات روانی است.

در این کارگاه آموزشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین کربلای ۵، کلیپی از این عملیات رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به نمایش درآمد.

انتهای پیام/
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۴۵

27 Dec 2019