۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۱۱۵۵۹
با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور،

فرمانده جدید نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در تلاش هستیم تا با تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت آمار تلفات حوادث رانندگی در سطح کشور را تا پایان امسال به ۱۸ هزار نفر کاهش دهیم.
فرمانده جدید نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد
سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، اظهار کرد: کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی با همکاری دیگر دستگاه‌ها از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: برهمین اساس در تلاش هستیم تا با تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت آمار تلفات حوادث رانندگی در سطح کشور را تا پایان امسال به ۱۸ هزار نفر کاهش دهیم.

رادان ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل دیگر مسئولان و وزارتخانه‌ها، این آمار به صفر کاهش یابد.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به شاخص‌های تأمین امنیت در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: نیروی انتظامی مفتخر است در تامین امنیت کشور از مشارکت مردم استفاده می‌کند.

وی از اجرای طرح پلیس افتخاری در کشور با مشارکت مردم خبر داد و افزود: این طرح ابتدا در تهران اجرا می‌شود.

رادان تصریح کرد: با اجرای این طرح میزان مشارکت و همکاری مردم با پلیس در تامین امنیت پایدار افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با حضور جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از خانواده معظم شهیدان و جانبازان و جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری از اقدامات سردار اسرافیل جعفری فرمانده سابق انتظامی چهارمحال و بختیاری تجلیل و قدردانی و سرهنگ نورعلی یاری به عنوان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۹:۳۵

1 Jan 2020