۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۱۵۲۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدیرانی که از اقبال عمومی برخوردار هستند ابقا شوند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بهتر است در مناطقی که مردم از عملکرد مدیران راضی اند و اقبال عمومی به بودن مسئول مربوطه است، از جابجایی و تغییر آن خودداری شود.
مدیرانی که از اقبال عمومی برخوردار هستند ابقا شوند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نشست ماهانه ائمه جمعه چهارمحال وبختیاری با بیان شاخصه های مدیران در نظام اسلامی، اظهار داشت: ولایتمداری، کارآمدی و اعدالگرایی از لازمه های مدیران منصوب شده در دستگاه های اجرایی است.

وی همچنین با تقدیر از حضور منظم ائمه جمعه استان در این نشست، اضافه کرد:مهم ترین اثر برگزاری این نشست ها، گسترش وحدت رویه و هماهنگی ائمه جمعه است و همین که مشکلات مناطق مطرح می شود، به یقین برکات فراوانی برای استان به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام از خدمت در سنگر امامت جمعه به عنوان توفیق یاد و اضافه کرد: جایگاه امامت جمعه، جایگاه انبیای الهی است که به هیچ عنوان نباید دست کم گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، غرور و غفلت را از مهم ترین آفات راه امام جمعه بیان کرد و گفت: مواظب باشیم که در این راه دچار خود بزرگ بینی نشویم که در آن صورت خسران می بینیم.

نکونام همچنین به تشکیل هسته های مرکزی مساجد استان در آینده نزدیک اشاره کرد و ادامه داد:مسجد، مرکز فعال شدن نیروی مردمی برای ساختن کشور است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ائمه جمعه در عزل و نصب مدیران دخالت موردی نمی کنند، گفت: بهتر است در مناطقی که مردم از عملکرد مدیران راضی اند و اقبال عمومی به بودن مسئول مربوطه است، از جابجایی و تغییر آن خودداری شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۵:۱۲

30 Dec 2019