۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۱۵۰۸
رئیس آموزش و پرورش بروجن خبر داد:

آغاز فعالیت مدرسه قرآن بروجن

مدرسه قرآن بروجن با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان امروز فعالیت خود را آغاز کرد.
آغاز فعالیت مدرسه قرآن بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، احمد کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه قرآنی اظهار کرد: همزمان با هفته وقف، در انعقاد تفاهمنامه‌ایی بین اداره آموزش و پروش و اوقاف و امورخیریه شهرستان بروجن، آموزشگاه دخترانه فرزانگان بروجن به عنوان مدرسه قرآن این شهرستان، فعالیت تخصصی آموزش قرآن را در این شهرستان آغاز کرد.

وی افزود: این مدرسه قرآنی در شهرستان بروجن در زمینه‌های مختلف علوم قرآنی فعالیت می‎کند.

کریمی تصریح کرد: مدارس قرآنی نقش مهم و موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بین نسل‌های جوان دارد و گسترش این مدارس موجب تحکیم پایه‌های دینی و اعتقادی بین جوانان و نوجوانان می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بروجن گفت: این تفاهمنامه در راستای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن اجرا شد.

کریمی با بیان اینکه در این آموزشگاه ۲۴۰ دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت(ع) در مدارس امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مدرسه شروعی برای اجرای فعاليت‌های قرآنی و ارتقاء آموزش‌های قرآنی در حوزه دانش‌آموزی است تا از اين طريق، كمبودها و ضعف‌هايی كه در چند دهه اخير شاهد آن بوده‌ايم، جبران و فضای مدارس شهرستان به فضای قرآنی تبديل شود.

کریمی این همکاری را در راستای اجرا و ترویج برنامه‌های قرآنی ویژه جوانان با هدف تثبیت امنیت اخلاقی در این قشر دانست.

وی با بیان اینکه تربیت استادان مجرب قرآنی مقدمه تحقق اهداف این طرح است، گفت: ۴۷ استاد قرآنی شهرستان بروجن دوره‌های تخصصی روخوانی، تجوید و حفظ قرآن را برای آموزش به متقاضیان فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۷:۲۲

3 Feb 2020