۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۱۱۳۴۷
رئيس اداره تندرستي آموزش و پرورش استان خبرداد:

316 مدرسه مجري طرح مروج سلامت در چهارمحال وبختياري

طرح مروج سلامت امسال در ۳۱۶ مدرسه چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
316 مدرسه مجري طرح مروج سلامت در چهارمحال وبختياري
بهنام اسماعيلی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: برنامه مروج سلامت به منزله يك نظام برای ارتقاء سلامت دانش آموزان است و با مشاركت اداره كل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشكي استان برگزار می‎شود.

وی افزود: هدف از اجراي اين طرح، بالا بردن بهره‌وری، توانمند سازی دانش‌آموزان در زمينه مراقبت ازخو، ‌فرهنگ خودمراقبتي و آموزش همسالان و به طور كلي ترويج و استقرارمفاهيم ارتقاي سلامت در بين دانش‌آموزان در مدارس است.

اسماعيلی تصريح كرد: طرح مروج سلامت در ۳۱۶ آموزشگاه استان با انجام مميزی‌های بهداشتی و آموزشي اجرا شده است.

رئيس اداره تندرستي و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در اين برنامه از هر آموزشگاه مجري، مدير و يك نفر از همكاران به عنوان رابط برنامه، دوره‌هاي آموزشي ضمن خدمت مربوطه را به صورت حضوري مي‌گذرانند، سپس درطول سال تحصيلي بر اساس اجزاي هشت‌گانه برنامه نسبت به آموزش مفاهيم ارتقاي سلامت به دانش‌آموزان، كاركنان و اولياء اقدام می‌کنند.

اسماعيلي خاطرنشان کرد: در پايان سال تحصيلي مدارس بر اساس فرم‌هاي مميزي و شاخص‌هاي مربوطه و امتياز كسب شده، ستاره‌دار مي‌شوند و در اين رتبه بندي بر اساس امتياز به مدارس از ۱ تا ۵ ستاره تعلق مي‌گيرد به صورتي كه هر مدرسه اي كه امتياز بالاتري در اين طرح داشته باشد، ستاره بيشتري را دريافت ميكند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۵:۵۹

27 Dec 2019