۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۱۳۳۰
به همت بسیجیان کیار:

ویژه برنامه های روز بصیرت در شهر ها و روستاهای شهرستان کیار برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیاراز برگزاری 11عنوان برنامه در شهر ها و روستاهای شهرستان کیار همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت خبر داد.
به گزارش جهانبین، حمیدبهرامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفت:همزمان با روز بصیرت در شهر ها و روستاهای شهرستان کیار به همت پایگاه های مقاومت بسیج ویژه برنامه های بزرگداشت نهم دی ماه برگزار می گردد.

وی افزود:تعدادی از این برنامه ها با همکارای ادارات و نهادها و تعدادی نیز توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت مساجد .و محلات برگزار می گردد.

بهرامی در خصوص عناوین برنامه های ویژه روز نهم دی ماه گفت:همایش امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام شلمزار،همایش ۹ دی در مسجد جامع گهرو ،نامگذاری میدان ورودی روستای سرتشنیز به نام میدان ۹ دی ، در روز هشتم دی ماه و برنامه هایی چون سرکشی از خانواده های معظم شهدا ،مسابقه بهترین جمله در مورد ۹ دی ، همایش بصیرتی در ناغان و نامگذاری بلوار مواصلاتی روستاهای قلعه سلیم و دزک به نام ۹دی و همایش بزرگ ادارات ،مردم و بسیجیان در مسجد امام حسین علیه السلام شلمزار دروز نهم دیماه از مهمترین برنامه های پیش بینی شده جهت بزرگداشت روز بصیرت هستند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۵:۵۷

28 Dec 2019