۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۱۱۳۲۷

بصیرت رکن اصلی تداوم اسلام و انقلاب است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرکرد گفت: نهم دی یک پروژه ملی است و حماسه ای است که ملت ایران در مقطعی که انقلاب مورد هجمه دشمنان قرار گرفت خلق کردند.
بصیرت رکن اصلی تداوم اسلام و انقلاب است
به گزارش جهانبین به نقل از بام ایران خبر یدالله گودرزی گفت: حماسه نهم دی با بصیرت و آگاهی مردم در زمانی که دشمنان به دنبال انحراف در مسیر انقلاب اسلامی و مقابله با نظام بودند با تدبیر و رهنمون های مقام معظم رهبری شکل گرفت.

گودرزی نهم دی را یک حرکت انقلابی و مردمی در مقابل فتنه گران برای محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن دانست و بیان داشت: حماسه نه دی مکمل انقلاب اسلامی بود و مانند تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بود برای بیمه کردن این نظام.

وی بصیرت را درون مایه توسعه انقلاب دانست و اذعان کرد: بدون بصیرت به اهداف والایی که برای نظام ترسیم شده نمی رسیم و بصیرت مردم است که در کوران و لحظه های حساس فتنه و فتنه گران را رسوا می کند.

گودرزی اظهار داشت: اگر آگاهی و بصیرت وجود نداشته باشد راه برای فتنه و فتنه گران باز می شود و بصیرت رکن اصلی تداوم انقلاب است.

وی تبیین ابعاد خلق حماسه نه دی و بزرگداشت این روز را ضروری دانست و گفت: با برگزاری برنامه های عمیق بصیرتی و تشریح ابعاد و ماهیت فتنه پشتیبانی مردم از نظام و برائت از فتنه و حامیان آن مشخص می شود.

گودرزی با اشاره به برنامه های هفته بصیرت در شهرستان شهرکرد از برگزاری همایش بزرگ بصیرت و نهم دی در روز دوشنبه در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی شهرکرد خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۰۰

26 Dec 2019