۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۱۲۹۷
امام جمعه بروجن:

حماسه ۹ دی جریان ماندگار و مستمر برای نظام اسلامی است

امام جمعه بروجن گفت: حماسه ۹ دی جریانی مستمر و ماندگار است که دستاوردهای آن همواره شامل حال نظام اسلامی می‎شود.
حماسه ۹ دی جریان ماندگار و مستمر برای نظام اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا حسین‌نژادیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجن با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری رمز سعادت انسان‌هاست و باید تا می‎توان در کسب تقوا کوشا باشیم.

وی با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، افزود: ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است و ضروری است تا در پاسداشت این روز حماسی اهتمام ویژه‌ای به کار گیریم.

حسین‌نژادیان تصریح کرد: اهمیت حماسه ۹ دی بر کسی پوشیده نیست و این حماسه جریانی مستمر و ماندگار است  که دستاوردهای آن همواره شامل حال نظام اسلامی می‎شود.

امام جمعه بروجن با اشاره به جسارت و هتک حرمت فتنه‌گران سال ۸۸، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با وجود اینکه به نظام و ملت انقلابی خیانت کردند اما همچنان خود را طلبکار قلمداد می‎کنند و حاضر به برگشت و توبه نیستند.

حسین‌نژادیان اظهار کرد: این در حالی است که مردم از بصیرت سیاسی بالایی برخوردار هستند و اجازه میدان دادن به فتنه‌گران را نمی‎دهند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فتنه ۸۸، گفت: نعمت ولایت فقیه برای ملت ایران از بزرگترین نعمت‌هاست و باید تا می‎توان رهنمودهای ارزشمند ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حسین‌نژادیان با تسلیت ارتحال پیامبر اکرم(ع) و شادت امام حسن مجتبی(ع)، افزود: ضروری است تا مراسمات سوگواری این ایام به نحو گسترده‌ای در شهرستان برگزار شود.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو، خاطرنشان کرد: آمریکا پس از توافقات ژنو گستاخ‌تر شده است و ما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و بدانیم که غربی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۶:۵۷

22 Feb 2020