۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۱۱۲۹۳
امام جمعه شهر اردل :

نهم دی ماه، نشان از ایستادگی مردم در قبال استکبار جهانی است

امام جمعه شهر اردل گفت : 9دی نماد بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار ایران در مبارزه با استکبار جهانی و پیروی از ولایت فقیه بود.
n00010570-s

به گزارش جهانبین به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) مردم را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود:آنچه که در قرآن کریم و سیره و روش انبیا و اولیا الهی آمده است این است که سعادت میسر نیست غیر از طریق اتخاذ راه تقوا .

وی در ادامه با قدردانی از تجمع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین، افزود: شنبه هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سواد‌آموزی است.

امام جمعه اردل اضافه کرد: با تلاش‌های نهضت سوادآموزی در کشور، بیش از 80 درصد مردم ما باسواد هستند و میلیون‌ها نفر دانشگاهی و فارغ‌التحصیل دانشگاه داریم که بسیاری از اینها جزو خانواده‌های محروم هستند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی سال 88 گفت: 9 دی اوج شکست رویکردهای ایران ستیزی آمریکایی در ایران . بود 

سلمانپور تصریح کرد: دشمن در فتنه 88 با تمام توان خود و سران غرب از آنها حمایت کردند و سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای عربی و همسایگان ما کمک کردند اما کفر جهانی شکست خورد.

وی 9 دی را به صحنه آمدن مردم ایران دانست و یادآور شد: 9 دی ملت ایران ولایت‌مداری و حمایت از نظام را به رخ دشمنان کشاندند.

امام جمعه اردل افزود: دشمن می‌خواست پیوند بین ولایت و امت را از بین ببرد اما شکست خورد و در فتنه 88 ملت ایران برنده شد اما عناصری از خواص مردود شدند و آنهایی که پارچه سبز بستند و حامی فتنه‌گران بودند باید توبه کنند.

وی شناخت انقلاب اسلامی را مورد تأکید جوانان قرار داد و خاطرنشان کرد: این انقلاب با کودتاها و انقلاب‌های دیگر در کشورهای جهان تفاوت اساسی دارد و انقلاب ما از طرف پیامبر (ص) وعده داده شده بود.

حجت الاسلام موسی سلمانپور در ادامه به بعضی از پروژه های نیمه کاره ی چند ساله شهرستان اردل از جمله استخر شنا اشاره کرد و افزود:مسئولین شهرستان و استانی برای خدمت به مردم باید تلاش کنند و کار های ضروری آنها را پیگیری کنند.

وی افزود:مسئولین برای تکمیل پروژه استخر شنا همت ویژه داشته باشند و به لطف خدا در دهه ی مبارک فجر امسال این پروژه به بهره برداری برسد.

گفتنی است در پایان نماز باشکوه جمعه نمازگزاران به مداحی و عزاداری پرداختند.


انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۳:۲۴

17 Jan 2020