۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۱۲۷۹
استاد دانشگاه شهرکرد

حماسه 9دی تجلی‌گاه تجدید بیعت زنان ایران اسلامی با ولی‎فقیه است

استاد دانشگاه بیان کرد: زنان نیز در کنار مردان نقش برجسته ای در حماسه نهم دی ماه داشتند به ویژه آنها هم چنان خواهان جمهوری اسلامی ونه جمهوری ایرانی می باشند ولذا از این حرکت خود جوش عظیم اسلامی می توان دریافت که زنان خواهان حجاب اسلامی به میل و علاقه خود هستند.
حماسه 9دی تجلی‌گاه تجدید بیعت زنان ایران اسلامی با ولی‎فقیه است
 معصومه سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برین بام ایران اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه یک حرکت مردمی و بر خواسته از فرهنگ عاشورا است و به همه نشان داد، انقلاب اسلامی در باور زنان و مردان ما ریشه دارد.

وی افزود: عمق انگیزه حرکت مردم در این روز پاسخ قاطع به سران فتنه و بیعت مجدد با نظام و ولایت فقیه است به ویژه این که هتک حرمت به سالار شهیدان امام حسین(ع) و عاشورای حسینی، عرق مذهبی مردم را به جوش آورد و در پی آن بر آمدند که به صحنه آیند و چنین بی‌حرمتی‌ها به اهل بیت(ع) و اعتقادات مردم را پایان بخشند.

سجادی تصریح کرد: زنان نیز در کنار مردان نقش برجسته‌ای در حماسه نهم دی ماه داشتند به ویژه آن‌ها همچنان خواهان جمهوری اسلامی و نه جمهوری ایرانی هستند و برهمین اساس از این حرکت خودجوش عظیم اسلامی می‌توان دریافت که زنان خواهان حجاب اسلامی به میل و علاقه خود هستند.

این استاد دانشگاه شهرکرد افزود: زنان مسلمان ایران به جهانیان اثبات کردند که تا به امروز با هدایت‌های پیامبر گونه ولی‌فقیه، تمامی نقشه‌های پشت پرده دشمنان اسلام نقش بر آب است و آن‌هایی که در این فتنه به دنبال جدایی مردم از رهبری بودند این پیوند را مستحکم‌تر از همیشه دیدند و فهمیدند مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام اسلامی مورد قبول همه مردم است.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۶:۳۴

21 Jan 2020