۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۱۱۰۵۷
توهین بی سابقه استاندار اصفهان به چهارمحالی ها و خوزستانی ها:

بلوغ اجتماعی و سیاسی اصفهانی ها بالاتر از خوزستانی ها و چهارمحالی هاست!

استاندار اصفهان گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.
بلوغ اجتماعی و سیاسی اصفهانی ها بالاتر از خوزستانی ها و چهارمحالی هاست!
به گزارش جهان بین، استاندار اصفهان در مصاحبه ای ضمن توهین به مردم چهارمحال و خوزستان و انتقاد از تجمع مردم خوزستان در حمایت از انتقال آب کارون گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

استاندار اصفهان با بیان مطلب فوق گفت: برای احیای زاینده رود طرحی پنج ماده ای توسط کارشناسان تهیه کرده ایم و در حال حاضر در حال پیگیری این طرح از طریق مراجع ذی ربط هستیم.

دکتر زرگر پور در رابطه با زاینده رود، افزود: در شرایط عادی اگر خشکسالی نداشته باشیم ۲۰۰ میلیون متر مکعب کسری آب داریم و در صورتی که خشکسالی داشته باشیم ۶۰۰ میلیون کسری داریم، در حال حاضر هم که سالها است دچار خشکسالی هستیم.

استاندار اصفهان ساماندهی مشکل زاینده رود را نیازمند فضایی آرام و منطقی دانست و گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان اصفهان حرف خود را درباره مشکلات شهرشان با فریاد و غوغای بیهوده بیان نمی کنند بلکه برای این مسئله راهکارهای منطقی می اندیشند.

انتهای خبر/






جهانبین,توهین,استاندار,اصفهان,چهارمحال,بختیاری,خوزستان,آب,سرقت,زور,تکبر,تونل,گلاب,بهشت,آباد
مرجع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فرامرز
واقعآ آب مفت خوردی که این حرف به دور از شخصیت رو زدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم اصفهان اگه مردین این استاندارو ندازین بیرون
مهتاب
واقعا آب مفت خرده
راضیه
این حرفی که زدن بی نزاکتی تمام بوده باید پاسخگو باشد!!!!!!!!!!!!!!اگر از جانب مسیولان رسیدگی شود باید در دادگاه پاسخگو باشد و از کار برکنار شود
داریوش
واقعا درشعور استاندار اصفهان باید شک کرد به ...عادت کرده

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۴:۳۶

1 Jan 2020