کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهین بی سابقه استاندار اصفهان به چهارمحالی ها و خوزستانی ها:

بلوغ اجتماعی و سیاسی اصفهانی ها بالاتر از خوزستانی ها و چهارمحالی هاست!

دانا , 24 آذر 1392 ساعت 13:56

استاندار اصفهان گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.


به گزارش جهان بین، استاندار اصفهان در مصاحبه ای ضمن توهین به مردم چهارمحال و خوزستان و انتقاد از تجمع مردم خوزستان در حمایت از انتقال آب کارون گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

استاندار اصفهان با بیان مطلب فوق گفت: برای احیای زاینده رود طرحی پنج ماده ای توسط کارشناسان تهیه کرده ایم و در حال حاضر در حال پیگیری این طرح از طریق مراجع ذی ربط هستیم.

دکتر زرگر پور در رابطه با زاینده رود، افزود: در شرایط عادی اگر خشکسالی نداشته باشیم ۲۰۰ میلیون متر مکعب کسری آب داریم و در صورتی که خشکسالی داشته باشیم ۶۰۰ میلیون کسری داریم، در حال حاضر هم که سالها است دچار خشکسالی هستیم.

استاندار اصفهان ساماندهی مشکل زاینده رود را نیازمند فضایی آرام و منطقی دانست و گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان اصفهان حرف خود را درباره مشکلات شهرشان با فریاد و غوغای بیهوده بیان نمی کنند بلکه برای این مسئله راهکارهای منطقی می اندیشند.

انتهای خبر/






جهانبین,توهین,استاندار,اصفهان,چهارمحال,بختیاری,خوزستان,آب,سرقت,زور,تکبر,تونل,گلاب,بهشت,آباد


کد مطلب: 11057

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11057/بلوغ-اجتماعی-سیاسی-اصفهانی-بالاتر-خوزستانی-چهارمحالی-هاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir