۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۰۸۸۹
تا سال ۹۳:

از ۸ طرح بزرگ اقتصادی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری خواهد شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع طرح‌های در دست اجرا در این استان هشت طرح اقتصادی تا سال ۹۳ تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.
از ۸ طرح بزرگ اقتصادی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری خواهد شد
به گزارش جهان بین، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: عزت کنونی ملت ایران مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی تأثیرگذاران دوران دفاع مقدس، معلمان و الگوهایی والا برای ملت ایران هستند، گفت: باید درس ایثار، فداکاری، خدمت به مردم و شجاعت در زندگی را از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بیاموزیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر ضرورت توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت توسعه استان، تلاش مسئولان و تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر بیش از پیش لازم و ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از تأمین اعتبار ۲۰ طرح مهم صنعتی استان خبر داد و گفت: اعتبار این تعداد طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور تأمین شده است.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ تن به صورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هشت طرح استانی تا سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای خبر/






جهانبین,قاسم,سلیمانی,چهارمحال,بختیاری,استاندار,خانواده,شهدا,جانباز,ایثارگر,۸,طرح,بزرگ,اقتصادی,سال,۹۳
مرجع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۹:۵۷

14 Feb 2020