۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۰۶۶۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بازار کشور هنوز ثبات لازم را ندارد/ گام‌ مثبتی برای مهار گرانی‌ها برداشته نشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم نظارت، کنترل و برنامه‌ریزی بازار کشور هنوز ثبات لازم را ندارد.
بازار کشور هنوز ثبات لازم را ندارد/ گام‌ مثبتی برای مهار گرانی‌ها برداشته نشد
سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه گام‌های مثبت محسوسی برای گرانی‌ها و کنترل بازار برداشته نشد، اظهار کرد: این در حالی است که با توجه به مشکلات خرد و کلان کشور و چالش‌های داخلی و خارجی باید فرصت لازم را به دولتمردان داده شود.

وی تصریح کرد: برای بازگشت آرامش به حوزه اقتصاد سیاست‌های پولی و مالی دولت باید به صورت ویژه مدیریت شود.

زمانیان افزود: در حال حاضر بانک مرکزی و بانک‌های عامل، نرخ ارز، ساختار اقتصاد داخلی در ارتباط با زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه تولید باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و پس از این مرحله می‌توان عملکرد مردان دولت یازدهم را ارزیابی کرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل عدم نظارت، کنترل و برنامه‌ریزی بازار کشور هنوز ثبات لازم را ندارد، گفت: به جز تعدیل جزیی دلار و طلا، قیمت سایر اقلام، کالاها و خدمات اساسی مردم کاهش قیمت نداشته است.

زمانیان خاطرنشان کرد: جهت‌گیری اهداف و سیاست‌های اقتصادی باید به سمت حمایت از تولید داخل سوق یابد.

وی افزود: برای خودکفا شدن راهی جز تقویت و توسعه کمی و کیفی تولیدات داخلی، صنایع و کشاورزی نداریم در غیر این صورت نمی‌توان انتظار مطلوب شدن وضعیت اقتصادی را داشت.

نماینده مردم بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز به کار شبانه‌روزی برای رسیدن به نتیجه مطلوب در حوزه اقتصاد هستیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم ساختار اقتصادی کشور را تغییر دهیم جز توجه به تولید داخل راهی نداریم.در صد روز گذشته صرف سازماندهی تشکیلات مختلف، تعیین و استقرار وزرا، آسیب‌شناسی مشکلات اساسی و اصلاح برخی سیاست‌های غلط اقتصادی شد.

زمانیان تصریح کرد: جلسات، پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیاری طی ۱۰۰روز گذشته از سوی دولتمردان انجام شد ولی به دلیل کمبود وقت، نتیجه‌ای حاصل نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی ۱۰۰ روز گذشته در حوزه اقتصاد تغییر چندانی اتفاق نیفتاد، گفت: زیرساخت‌ها، پروژه‌های نیمه‌کاره، وضعیت کسب و کار، تورم و گرانی تغییر ماهوی پیدا نکرد.


انتهای پیام/ح



مطالب کلیدی:زمانیان سعید بازار عتدال دولت تورم جدید کاهش قیمت ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۲:۲۴

13 Feb 2020