۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۱۰۶۴۸
انتصابات جدید استانداری:

تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری

در مراسمی معاون جدید توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد
تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رویکرد دولت یازدهم، استفاده از نیروهای هر دستگاه اجرایی در همان اداره و رشد و ارتقای نیروی انسانی در دستگاه استخدامی است.

وی افزود: از این پس، با پایان مأموریت افراد انتقالی از دستگاه‌های اجرایی دیگر، خدمت آن‌ها در دستگاه استخدامی اولیه تداوم می‌یابد.

سلیمانی دشتکی افزود: سیاست دولت یازدهم به کارگیری نیروهای دستگاهی برای همان دستگاه است و در مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه نیز از این رویه پیروی می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در هر سازمان سرمایه آن سازمان است، گفت: استفاده از نیروهای درون سازمانی زمینه رشد و پیشرفت را فراهم می‌کند.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: توجه به آموزش نیروی انسانی برای مدیریت مطلوب در عرصه خدمت رسانی به مردم در حوزه معاونت توسعه مدیریت و بهبود نیروی انسانی استانداری باید محور برنامه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: مجموعه کارکنان استانداری چهارمحال و بختیاری باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات دکتر حسین نافیان دهکردی تقدیر و خدابخش مرادی، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

همچنین از خدمات منصور کریمزاده تقدیر و اسماعیل کریمیان، به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
مرجع : روابط عمومی استانداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۵۴

17 Jan 2020