۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۱۰۶۳۳
با موضوع عفاف و حجاب،

برپایی نمایشگاه زینت زینب(س) در شش دبیرستانه دخترانه شهرکرد

نمایشگاه زینت زینب (س) با موضوع حجاب و عفاف در دبیرستان تربیت بدنی کوثر شهرکرد برپاشد.
برپایی نمایشگاه زینت زینب(س) در شش دبیرستانه دخترانه شهرکرد
به  گزارش جهانبین، فرمانده حوزه حضرت ام البنین (سلام الله علیها) شهرکرد، با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۶ دبیرستان دخترانه شهرستان ، برپا می شود گفت: ترویج عفاف و حجاب در مدارس دخترانه و آشنایی با اهداف دشمن در جنگ نرم از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه زینت زینب (سلام الله علیها) در مدارس دخترانه شهرستان شهرکرد است .


اعظم موسوی، به موضوعات غرفه های نمایشگاه زینت زینب اشاره کرد و گفت: تهدیدات جنگ نرم در حوزه زن و خانواده، تاریخچه حجاب در جهان اسلامی و تهاجم فرهنگی در زمینه حجاب، پخش کلیپ با موضوعات حجاب و عفاف زنان و زن ستیزی و موقعیت زنان در طول تاریخ از مهم ترین موضوعات غرفه های موجود در این نمایشگاه می باشد.
وی، با اشاره به اینکه این نمایشگاه در هر مدرسه به مدت چهار روز برپا می شود افزود: دبیرستان نمونه حضرت معصومه(س) ، کارودانش دخترانه، برادران شهید حقیقی ، دبیرستان های نیایش، پریدخت رئیسی و فجر اسلام مدارسی هستند که نمایشگاه در نوبت بعد در آنها برپا خواهد شد .
گفتنی است: تا پایان طرح نمایشگاه زینت زینب سلام الله علیها ، ۵ هزار دانش آموز دختر در ده نقطه استان چهارمحال وبختیاری با موضوعات و اهداف این نمایشگاه آشنا می شوند.
انتهای خبر/ح




مطالب کلیدی:نمایشگاه,موسوی,اعظم,زینت,زینب,دار,دختران,دبیرستان,آموزش,فیلم,دانلود رایگان,صحنه,جهان بین نیوز,عکس,تصویر,شهرکرد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۶:۳۸

8 Jan 2020