۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۰۵۹۱
استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد

انتقال آب از زاینده رود و کارون با نظر کارشناسان ۵ استان ذی‌نفع

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان در زمینه انتقال آب بین حوضه‌ای باید اعتقاد به کار کارشناسی داشته و کارشناسان پنج استان مرتبط با بحث انتقال آب به کار علمی در حوضه‌های زاینده رود و کارون بپردازند.
انتقال آب از زاینده رود و کارون با نظر کارشناسان ۵ استان ذی‌نفع
به گزارش جهانبین، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: هم‌اکنون مالیات درآمد سالانه و ارزش افزوده کارون ۴ در چهارمحال و بختیاری وصول نشده و تنها مالیات تکلیفی آن در این استان وصول می‌شود.

وی تأکید کرد: مدیریت سد کارون ۴ نیز در تهران بوده که با توجه به استقرار آن در چهارمحال و بختیاری، باید مدیریت در این استان باشد.

سلیمانی دشتکی افزود: منابع درآمدی کارون ۴، با هدف توسعه پایدار زیست محیطی و امور آبخیزداری برای حفظ عمر سد، باید در چهارمحال و بخیتاری وصول شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مدیریت استان از منافع آب استانی به هیچ وجه کوتاه نیامده و از منافع خود با حفظ منافع ملی دفاع می‌شود.

وی گفت: مسئولان در زمینه انتقال آب بین حوضه‌ای اعتقاد به کار کارشناسی داشته و باید علاوه بر حفظ منافع استان آبخیز، کارشناسان پنج استان مرتبط با بحث انتقال آب به کار علمی در حوضه‌های زاینده رود و کارون بپردازند.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شش درصد از منابع آبی حوضه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری و ۹۴ درصد آن در اصفهان به مصرف می‌رسد.

وی افزود: اصفهان در حوضه زاینده رود باید به ارائه راهکار عقلانی برای مصرف آب بپردازد.
مرجع : روابط عمومی استانداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۵۸:۵۴

19 Apr 2020