۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۱۰۵۷۰
خطیب جمعه اردل:

موفقیت مذاکرات هسته‌ای یک پیروزی نسبی در سطح بین الملل بوده است

امام جمعه شهر اردل گفت:موفقیت بدست آمده توسط تیم مذاکره هسته ای در ژنو یک پیروزی نسبی در سطح بین الملل بوده است.
موفقیت مذاکرات هسته‌ای یک پیروزی نسبی در سطح بین الملل بوده است
به گزارش جهانبین، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی این هفته ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت و کسب تقوای الهی، اظهارکرد:اسلام دین اخوت و برادری تمام اقوام ونژادهاست و مومنین رابرادر همدیگر معرفی میکند.

سلمانپور با اشاره به نشست اخیری که با قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختاری در مورد مشکلات شهرستان اردل داشت اظهار کرد: در این دیدار مشکلات اقتصادی این شهرستان را برای استانداربیان کردم و استاندار نیز بیان داشت که ما آمدیم تا کل استان را با عنایت خداوند و همت مسئولین رونق دهیم و در آینده نزدیک مشکلات اقتصادی تمام شهرستان ها را حل خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود:مطلبی که این روزها در تمام کشور طنین انداز است اعتدال است اما متاسفانه در استانها و شهرستانها هنوز منصفانه عمل نمی کنند و باتوجه به اینکه در بیشترین شهرستانها مراکز صنعتی و اقتصاد شکل گرفته ولی در شهرستان اردل که قدمت تاریخی نیز دارد هیچ گونه زمینه سازی و حتی کلنگ زنی برای انجام مرکز صنعتی انجام نگرفته است.

سلمانپور بیان داشت: مسئولین اعتدالانه عمل کنند تا در شهرستانهای که مراکز صنعتی ندارد حتما این مراکز دایر شود و مسئله اشتغالزایی که مشکل جدی اینگونه شهرستانها است برطرف شود.

امام جمعه اردل با مثبت ارزیابی کردن مذاکرات ایران باگروه ۱+۵گفت: این مذاکرات نشان داد که مسأله هسته‌ای حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: ایستادگی و مقاومت ملت با هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب سبب شد که ایران در مذاکرات به موفقیت دست پیدا کند.
این مسئول دولت را به پیگیری مسائل اقتصادی و حل مشکلات مردم توصیه کرد و اظهار داشت: همان‌گونه که رییس جمهور وعده داد، حل مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت قرار گیرد.

وی بر ضرورت حمایت مردم از دولت تأکید کرد و افزود: با وحدت و همدلی مردم و مسؤولان همه مشکلات کشور حل خواهد شد.
امام جمعه اردل با تأکید بر این‌که تجربه نشان داده نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، ابراز کرد: ملت ما هیچ‌گاه نمی‌تواند دشمنی آمریکایی‌ها را فراموش کند.
انتهای پیام/
مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۵:۲۸

26 Dec 2019