۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۱۰۵۴۴
اخبار هفته بسیج در شهرستان کیار

رزمندگان، سند زنده 8سال ایثار،شهادت ،رشادت

همزمان با هفته ی بسیج در مراسمی رزمندگان و ایثار گران ۸سال دفاع مقدس در شهرستان کیار از یادگاران سال های دفاع و حماسه تجلیل شد .
رزمندگان، سند زنده  8سال ایثار،شهادت ،رشادت
به گزارش جهانبین، در این مراسم که ۵۰نفر از رزمندگان شهرستان کیار و جمعی از مسئولان ادارات،نهادها و دستگاه های دولتی در آن شرکت داشتند ، مسئول ایثار گران استانداری استان چهارمحال و بختیاری در جمع همرزمانش از دغدغه ها و مسائل و مشکلات و  همچنین خاطرات خود و ایثار گران سخن گفت .

در پایان این مراسم به رزمندگان ۸سال دفاع مقدس به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا گردید .
بسیجیان کیار با حضور بی نظیرشان فریاد زدند:ماهمیشه در صحنه هستیم

همزمان با 5آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بسیجیان شهرستان کیار در حضوری حماسی،عظمت و شکوه بسیج را به نمایش گذاشتند.

 ساعت 14روز 5آذر هم سالن تربیت بدنی شلمزار میزبان خیل بسیجیانی بود که از اقصی النقاط شهرستان کیار برای حضور در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان کیار خود را به این مکان رسانده بودند.

همایش 600نفری بسیجیان شهرستان کیار با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار با حضور در جایگاه به حاضران در سالن ادای احترام نمود و دقایقی کوتاه به ایراد سخن پرداخت.

این همایش بزرگ با اجرای سرود همگانی ادامه یافت و در ادامه حاضران در سالن خاطرات زیبا و دلنشین یکی از آزادگان سرافراز در طول دوران اسارتش را شنیدند.اگرچه بیان این خاطرات نزدیک به یک ساعت به طول انجامید اما توجه شنوندگان و حاضران در سالن یکی از نکات قابل توجه بود .

مرجع : کیار بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۱۸

26 Jan 2020