۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۰۵۲۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان:

توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه ۹ دی، مهمترین رویکرد برگزاری این یوم الله است است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: هدف كلي ستاد 9 دی،تبیین و ترویج پیام‌های یوم‌الله ۹ دی و آشکارسازی ابعاد حماسه ۹ دی براي همگان است.
توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه ۹ دی، مهمترین رویکرد برگزاری این یوم الله است است
نشست ويژه رئيس و مسئولين دفاتر شهرستاني شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري در خصوص چگونگي آغاز به كار ستادهاي بزرگداشت حماسه يوم الله نهم دي ماه
و شروع به كار ۹ ستاد شهرستاني برگزاري مراسمات سي و پنجمين سال پيروزي انقلاب اسلامي تشكيل شد.

به گزارش جهانبین، علي گرجي در اين نشست ضمن عرض تسليت ايام سوگواري سيد‌الشهداء(ع) و ياران با وفايش و تبريك هفته بسيج گفت: حضور ميليوني مردم در تظاهرات ۹ دي ۱۳۸۸، حماسه‌ای بی نظیر در طول سه دهه تاريخ انقلاب خلق كرد که بصيرت بالا، هوشياري در مقابل توطئه‌هاي دشمنان و غيرت ديني و انقلابي مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه ايران اسلامي را به نمايش گذاشت.
گرجي توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه ۹ دی را از رويكردهاي پيش روي اين ستاد عنوان كرد و گفت: هدف كلي ستاد تبیین و ترویج پیام‌های یوم‌الله ۹ دی و آشکارسازی ابعاد حماسه ۹ دی براي همگان است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري بر ضرورت استفاده از ظرفيت بالاي حضور مردم در صحنه تأكيد كرد و افزود: همانگونه كه مقام عظماي ولايت فرمودند دست خداي متعال، روح ولايت و روح حسين‌بن‌علي(عليه‌السلام) در اين حماسه ديده مي‌شد.

گرجي توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه ۹ دی را از رويكردهاي پيش روي اين ستاد عنوان كرد و گفت: هدف كلي ستاد تبیین و ترویج پیام‌های یوم‌الله ۹ دی و آشکارسازی ابعاد حماسه ۹ دی براي همگان است.

وي با اشاره به در پيش بودن سي و پنجمين فجر انقلاب اسلامي و شرايط خاص سياسي و بين‌المللي امسال گفت:بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مراسم دهة فجر در راستای تقویت آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باعث ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به‌ عنوان عامل اتحاد، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی و بازشناسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی مي‌شود.

علي گرجي پيشرفت‌هاي استان چهارمحال و بختياري را نمونه بارزي از بركات انقلاب اسلامي عنوان كرد و افزود: طبق آمارهاي موجود در بسياري از مؤلفه هاي پيشرفت و آباداني پيش از انقلاب اسلامي در استان رتبه‌اي بسيار پائين ثبت شده است كه به هيچ عنوان قابل مقايسه با دستاوردهاي فعلي انقلاب اسلامي نيست.

رئيس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي ماه استان با اعلام اين خبر كه ستادهاي نه دي و دهه فجر انقلاب اسلامي در همه شهرستان‌هاي استان فعال و فعاليت خود را آغاز كرده اند گفت: ستاهاي دهه فجر مي‌بايست از فرصت و ظرفیت‌های تقارن ايام الله دهه فجر با ولادت امام حسن عسكري(ع) و وفات مظلومانه‌ي حضرت فاطمه‌معصومه(س) نهايت بهره‌ را ببرند.

گرجي با بيان اين مطلب كه برنامه ريزي‌هاي ويژه‌اي براي برگزاري دو مراسم پيش روي پيش‌بيني شده است گفت: بازخوانی و ارزیابی عملکرد سال‌های گذشته درشاخه‌های مختلف برگذاری مراسم نه دي و دهة فجر به‌ منظور رفع نواقص و کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت با توجه به حساسيت‌هاي داخلي و بين المللي تلاش ويژه اي را مي‌طلبد.

در پايان اين نشست احكام مسئولين ستادهاي نه دي و دهه فجر انقلاب اسلامي استان و دستورالعمل ها، راهبردهاي، آئين نامه‌‌هاي كميته‌ها و كارگروه هاي تخصصي و ... تحويل مسئولين مربوطه گرديد.
مرجع : روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۰:۳۰

27 Dec 2019