۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۰۵۱۰
فرمانده سپاه استان:

مهمترین عامل نیل به اهداف در دهه چهارم انقلاب، گفتمان بسیجی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری ، گفتمان بسیجی را مهمترین شیوه برای زندگی آحاد بشر دانست و گفت: مهمترین عامل نیل به اهداف در دهه چهارم انقلاب، گفتمان بسیجی است
مهمترین عامل نیل به اهداف در دهه چهارم انقلاب، گفتمان بسیجی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سردار محمد سلیمانی صبح امروزدر همایش روز بسیج با عنوان "بسیج، استکبارستیزی و بیداری اسلامی"، در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد، گفت: گفتمان بسیجی مهمترین شیوه برای راهنمایی ماست و باید جامعه مان به این سمت حرکت کند.
وی، بسیج را عصاره تمام خوبی ها، مرز و میزان انقلاب اسلامی، مکتب شهیدان، مظهر شکوه و عظمت اسلام ناب محمدی دانست.
این مقام ارشد سپاه استان در ادامه صحبت های خود با اشاره به اهداف تشکیل بسیج تصریح کرد: سرنوشت بسیج می تواند برای جهانیان و آیندگان الگویی برای  رسیدن به کمال باشد.
محمدسلیمانی خاطر نشان شد: امام(ره) بسیج را برای جنگ تشکیل ندادند این در حالی است که بسیجیان پیروزی جنگ را رقم زدند.
وی هدف تشکیل امام(ره) از تشکیل بسیج را دفاع از انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: بسیج می تواند با نوع نیاز انقلاب تغییر و تحول پیدا کند و عملکرد قابل توجهی از خود ارائه دهد.
فرمانده سپاه استان با بیان هشت سال دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در اوایل جنگ به دلیل عدم مدیرت بسیج عملکرد نسبتا خوبی نداشتیم این در حالی است که ما توانسیتم ظرف دو سال با مدیرت خوب بسیجیان جنگ را به نفع خود تمام کنیم و تمامی شهرهای را که دشمن از ما گرفته بود با همت این افراد دوباره پس بگیریم.
محمدسلیمانی با اشاره به این سخن امام(ره) که فرمودند: جبهه ها دانشگاه انسان سازی هستند، گفت: این دانشگاه، با فکر و ایده بسیجی شکل گرفت و توانستیم هشت سال دست خالی در مقابل دشمن بایستیم و ملت خود را از دست بیگانه در امان قرار دهیم.
وی این گونه ادامه داد که: زمانی دشمن نتوانست با جنگ سخت با این ملت روبه رو شود دست به تهاجم فرهنگی زدند و باز هم بسیجیان با شناخت عنصر مکان و زمان وارد عمل شدند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.
این مقام ارشد سپاه پاسداران اذعان داشت: هم اکنون کشور دریک پیچی قرار دارد و برای گذشتن از این واقعه باید دشمن و فضا را به خوبی بشناسیم و بر اساس نوع نیاز انقلاب حرکت کنیم./ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۹:۳۰

27 Dec 2019