۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۰۴۸۶
زمانیان نماینده شهرکرد:

توافقات را تاجایی قبول داریم که محدودیتی برایمان ایجاد نشود

ما این توافقات را تا جایی که هیچ گونه محدودیتی برای ما به وجود نیاید و هیچ مرکز ما تعطیل یا تعلیق نشود قبول داریم.
توافقات را تاجایی قبول داریم که محدودیتی برایمان ایجاد نشود

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: بزرگترین دستاورد مذاکرات و توافقات هسته ای اثبات صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای ایران در چارچوب قواعد انسانی و بشر دوستانه است.
 

 سید سعید زمانیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با 1+5 گفت:  توافقات انجام شده و تلاش و پشتکار تیم مذاکره کننده ایران قابل تقدیر و ستایش است.

زمانیان با انتقاد از ابهامات و موارد ضد و نقیضی که در این توافقات و سخن جان کری که حق غنی سازی ایران در سند توافق نیست گفت: ما این توافقات را تا جایی که هیچ گونه محدودیتی برای ما به وجود نیاید و هیچ مرکز ما تعطیل یا تعلیق نشود قبول داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به حسن نیت ایران دنیا باید ایران هسته ای را به رسمیت بشناسد  چرا که انرژی هسته ای حق مسلم ماست و به هیچ وجه از چرخه کاری ایران خارج نمی شود.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: با توجه به شفاف سازی ایران در خصوص ابهامات هسته ای ادامه تحریم ها ناعادلانه و برخلاف اصول است.

وی بیان داشت: ایران حقانیت خود را به دنیا نشان داد و این ثمره قدرت، ایستادگی و صبر و مقاومت ملتی است که هزاران شهید برای رسیدن به اهداف والای این نظام  تقدیم کرده است.

زمانیان وظیفه ملت و مسئولان را حفاظت و حراست از این دستاوردها دانست و تصریح کرد: اجازه نمی دهیم در مسائل دیپلماسی بازی بخوریم و ما فریب لبخند استکبار را نمی خوریم.

وی تاکید کرد: مسئولان و ملت ما هوشمندانه و قهرمانانه مسائل را دنبال می کنند و قدمی از حقوق حقه خود کوتاه نمی آیند و معتقدند مواردی از توافقات که ابهام دارد باید روشن و شفاف بیان شود.

مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۶:۱۰

12 Feb 2020