۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۱۰۴۷۳

با تلاش آمران به معروف، یک زندانی به آغوش خانواده بازگشت

با تلاش جمعی از عامران به معروف استان،زندانی ای که دلیل تصادف منجر به فوت یک نفر شده بود و یک سالی را در زندان به سر می برد ،به آغوش خانواده بازگشت .
با تلاش آمران به معروف، یک زندانی  به آغوش خانواده بازگشت
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از جهانبین نیوز، تصادف رانندگی منجر به فوت،دلیل زندانی شدن حمید بود .خانواده حمید پس از تلاشهای فراوان و فروش هر آنچه از کامیونشان باقی مانده بود و تقریبا تمام زندگیشان توانسته بودند دیه فوت شده را فراهم کنند،اما روزگار، زمانی برای آنان تلخ تر شد که خانواده متوفی حتی پس از دریافت دیه راضی به آزادی حمید نشدند و بدلیل این که حمید مقصر صددرصدی تصادف شناخته می شد بدون رضایت خانواده متوفی نمی توانست آزاد شود .


خواهش ها و التماسهای همسر حمید هم کارساز نبود و شرایط بدی که برای او و فرزندانش بوجود آمده بود هم باعث نشد که خانواده متوفی رضایت دهند .

همسر حمید هم که پس از این حادثه تمام داراییشان را به حراج گذاشته بود تا دیه را فراهم کند ،در خانه ای اجاره ای با کمترین امکانات باقی مانده به همراه ۳ فرزندش زندگی میکرد و به دنبال کار از صبح تا عصر به مکانهای مختلف می رفت .

وی پس از مدتی که از پیدا کردن کار مناسب ناامید شد به کار نظافت در منازل مشغول شد اما هزینه های بالای زندگی و درآمد بسیار پایین وی نمی توانست حتی حداقل های زندگی را برای او و فرزندانش فراهم کند .

در حالی که بیم آن می رفت که این زندگی از هم بپاشد گروهی از آمران به معروف با گردهم آمدن و هم فکری و مراجعات مکرر به زندان و صحبت با مسئولین زندان بالاخره توانستند آدرس و تلفن خانواده شاکی را بدست آورند .

پس از آن با مراجعات مکرر و صحبت های فراوانی که با این خانواده داشتند و مراجعه به ریش سفید های خانواده متوفی بالاخره پس از دو ماه از اولین مراجعه این آمران به معروف،مادر متوفی تحت تاثیر صحبت های آنان قرار گرفت و به امید ثواب اخروی ، اقدام به رضایت دادن کرد و از حمید خواست که فقط برای این که داغ فرزندش برای او تازه نشود آن روستا را ترک کند .

حمید هم پس از آزادی، آن روستا را ترک کرد و علی رغم تلاشهای فراوان هرگز نتوانست بفهمد که چه کسانی باعث آزادی او شده بودند .

 

مرجع : زنگ خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۸:۳۳

27 Dec 2019